Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3186292
bij een Cairn Terrier fokker die afspeent op vers. De honden die ze hebben staan ook op vers en ze zijn ook voor titeren. Krijg ik daar geen gedoe over. Volgens mij is zij nog lid van BP.... Voor de Zoetermeerders, ze heeft een trimsalon: De Pluksalon. Het is 1 van de fokkers op mijn lijstje voor een 2e Laddy. Dat duurt hopelijk nog een heel poos, want zolang Rakker er nog is, komt er geen hond bij.

Ik heb nog nooit kleine Ladjes gezien en het bijzondere aan dit nest is, dat het oomzeggersblaffers van Laddy zijn, Laddy is een halfbroer van Bloem, de moeder van het nest. Ze hebben dezelfde vader en zijn ook bijna even oud: Bloem is van 15 juni 2013 en Laddy van 13 november 2013.........

Laddy vs Bloem:
Afbeelding

Het nestje, 2 teven en 1 reu.......
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dian op ma 11 jan 2016, 11:34, 4 keer totaal gewijzigd.
#3186350
Ik ken haar niet en de trimsalon ook niet maar dat is niet zo bijzonder, mijn honden gaan nooit naar een trimsalon :biggrin2: . Jammer dat Linga ziek is, anders had je een bakkie kunnen komen doen! (in die zin: ze mag zich niet opwinden en dat doet ze vooral wel als ze mensen op haar erf ziet die ze niet kent :biggrin2: ). Veel plezier met knuffelen. Maar ehhh, tis me niet helemaal duidelijk Dian. Ga je een 2de Laddy nemen of ga je alleen knuffelen?
#3186361
Lizzy schreef:Ik ken haar niet en de trimsalon ook niet maar dat is niet zo bijzonder, mijn honden gaan nooit naar een trimsalon :biggrin2: . Jammer dat Linga ziek is, anders had je een bakkie kunnen komen doen! (in die zin: ze mag zich niet opwinden en dat doet ze vooral wel als ze mensen op haar erf ziet die ze niet kent :biggrin2: ). Veel plezier met knuffelen. Maar ehhh, tis me niet helemaal duidelijk Dian. Ga je een 2de Laddy nemen of ga je alleen knuffelen?
Idd jammer, was leuk geweest een keer een bakkie te doen. Ken eigenlijk helemaal geen spikkels :-X ;) Hoe is het nu met Linga?
Het blijft alleen bij knuffelen. Ik hou het bij 2 honden, maar op deze manier kan ik wel alvast kijken bij fokkers. En dit nestje is wel speciaal voor mij omdat het echt familie is van Laddy. En de fokker spreekt me aan op het gebied van voeding en enten. Nee, Scotty mag over een jaar of 5 geboren worden ;)
Laatst gewijzigd door Dian op za 09 jan 2016, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
#3186378
Mijati schreef:Leuk! Cairnpups zijn heerlijk om naar te kijken, als ze wakker zijn en slapen. Mijn moeder heeft nu een nestje van een reu en een teef liggen. Nog een paar daagjes en dan krijgen ze hun eerste vleesjes. Altijd weer spannend.
Oh kijk, nog een eventuele fokker om mee in zee te gaan......... heeft je moeder ook een website??
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door