Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3185881
Vind het altijd zo grappig, hebben ze iets nieuws of iets wat in een andere vorm is dan normaal. Dan zie je ze gewoon denken.... Jemig,wat heb je me nou gegeven en hoe moet ik dat nu eten????

Roeska een zalmkop: eten wil zo niet, te groot, toch maar poten gebruiken, iew nee toch maar niet, steeds kijken = help? Nee, geen help? Nou dan linkerkant, rechterkant, boven of onder, help? Nog geen help? Weer wat uitproberen, weer help zoeken, geen help krijgen etc. Uiteindelijk half uur later een begin gevonden en de zalmkop is op. Is er nog meer?

Lita heeft weer es een hele vis, dit keer kleintjes, een nieuwe soort die ze nog niet eerder heeft gehad. Eigenlijk lijken ze wel lekker, maar je denkt toch niet dat ik ze heel ga eten? Alles naast de bak gekiept, help? Nee geen help, dan stukje proberen, bij roeska kijken, bij roeska weggestuurd, naar visjes, help? Nee geen help, niet zeuren gewoon eten. Naar de keuken, naar de visjes, naar roeska, weer weggestuurd, naar de visjes, help? Roeska heeft bord leeg, dus 1 visje in kleine stukjes, lita meteen proberen te eten, iew graatjes. Help? Nee geen help, niet zeuren gewoon eten, roeska haar bak nakijken (die is echt wel leeg), naar de keuken, naar de visjes en dan maar naar de mand en vanuit frustatie op een knuffel kauwen... Bak weggehaald, geen eten, morgen nieuwe poging.
Lita heeft het hier zwaar.... :'(
#3185972
Hahaha, sinds ik B en P ken, kan ik me bij dit verhaal iets voorstellen. Mijn eerste reactie bij het nauwkeurig inspecteren van het eten door de dames setter was altijd: "Ze zijn niet lekker hoor, ze eten niet!" ;D Blijkt soms heus heel normaal te zijn. :biggrin2:
#3186017
petralita schreef:Vind het altijd zo grappig, hebben ze iets nieuws of iets wat in een andere vorm is dan normaal. Dan zie je ze gewoon denken.... Jemig,wat heb je me nou gegeven en hoe moet ik dat nu eten????

Roeska een zalmkop: eten wil zo niet, te groot, toch maar poten gebruiken, iew nee toch maar niet, steeds kijken = help? Nee, geen help? Nou dan linkerkant, rechterkant, boven of onder, help? Nog geen help? Weer wat uitproberen, weer help zoeken, geen help krijgen etc. Uiteindelijk half uur later een begin gevonden en de zalmkop is op. Is er nog meer?

Lita heeft weer es een hele vis, dit keer kleintjes, een nieuwe soort die ze nog niet eerder heeft gehad. Eigenlijk lijken ze wel lekker, maar je denkt toch niet dat ik ze heel ga eten? Alles naast de bak gekiept, help? Nee geen help, dan stukje proberen, bij roeska kijken, bij roeska weggestuurd, naar visjes, help? Nee geen help, niet zeuren gewoon eten. Naar de keuken, naar de visjes, naar roeska, weer weggestuurd, naar de visjes, help? Roeska heeft bord leeg, dus 1 visje in kleine stukjes, lita meteen proberen te eten, iew graatjes. Help? Nee geen help, niet zeuren gewoon eten, roeska haar bak nakijken (die is echt wel leeg), naar de keuken, naar de visjes en dan maar naar de mand en vanuit frustatie op een knuffel kauwen... Bak weggehaald, geen eten, morgen nieuwe poging.
Lita heeft het hier zwaar.... :'(

Klinkt als een heerlijk tv-programma :)
#3186408
hannabelgje schreef:Ach Zoë eet grote stukken alleen als ik het vast houd. En een konijnenkop is al groot in haar beleving. Zalmkop ga ik niet eens proberen hier.
Halve zalmkop? Is wel een groot zeer scherp mes, kracht en voorzichtigheid bij nodig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door