Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3184989
Vandaag is het eindelijk officieel allemaal, vandaag is mijn eigen bedrijf gestart !!

Sinds ik jong was had ik al een fascinatie voor dieren, klein/groot .... Alles vond ik geweldig
Toen de Tervurensche herder van mijn ouders overleed toen ik 4 was kon ik alleen maar huilend op een kleedje zitten huilen, en binnen een paar dagen besloten mijn ouders een nieuwe hond te halen, want ik was ontroostbaar.
Deze hond heeft mij zoveel geleerd, en hier is mijn passie om met dieren bezig te zijn begonnen.
Ook tijdens onze eigen dieren werd het me al snel duidelijk, ooit wilde ik met mijn passie een eigen bedrijf beginnen, want toen wij op vakantie wilde met 2 zieke katers thuis (nierpatiënt die dagelijks medicijnen nodig had en een suikerpatiënt) liepen we tegen het probleem aan dat een goede katten oppas moeilijk te vinden was.
Ook met Daan zijn LPC had ik enorme mazzel dat ik parttime werkte, en mijn man vaak thuis kon zijn zodat we Daan om de 3 uur uit konden laten, maar hoeveel mensen hebben zo'n luxe ?
Tijdens het opstartproces heb ik dan ook met een aantal orthopeden, dierenartsen en fysiotherapeuten gesproken met mijn idee van mijn eigen bedrijf, en die reageerde allemaal zo positief, dat ik dacht "Let's go for it !!"

Toen ik in oktober mijn baan verloor door omstandigheden was het al snel duidelijk, ik kan mijn droom waarmaken !!!

En nu is eindelijk alles officieel en is de start van mijn eigen bedrijf een feit :D
Ik zal honden 1 op 1 (en aangelijnd!) uit gaan laten, en continu met de hond bezig zijn -> denk aan clickeren, speuren, zoekspelletjes enz.
Zo is dit (in mijn ogen) een ideale oplossing voor honden die niet met een standaard HUS meekunnen door hun leeftijd/gedrag of revalidatie.
Ook zal ik poezen en andere huisdieren verzorgen tijdens vakanties of andere momenten dat de eigenaar het niet zelf kan doen.

De naam zal ik hier niet noemen want ik gok dat dat niet mag, maar ik heb er zo'n zin in ...... Ik kan niet wachten tot ik aan de slag kan met mijn 1e klant, en hoop dat ik op termijn een hoop honden en andere huisdieren kan helpen met mijn dienst

Duimen jullie mee dat het een succes gaat worden ?
#3184998
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuk klantenbestand kunt opbouwen en veel plezier en voldoening kan gaan halen uit je nieuwe werk :-*
Het klinkt ge-wel-dig!! Voor jou om zo je droom uit te laten komen, het lijkt mij geweldig als ik zoiets hier in de buurt zou hebben, precies wat ik zoek (voor de toekomst maar ook nu voor "nood")
#3185010
MillyMol schreef:Leuk Monique! Heel veel succes met het opstarten van je bedrijf!
In welke regio ga je je diensten aanbieden?
Ik woon in Den Bommel (Zuid Holland tegen Zeeland aan) en mijn regio zal tot zo'n 30 km hier vandaag worden :)
#3185014
Monique77 schreef:Yup ;)
Oh, he, net gekeken, tis 40 km :P

Nou ja, ben wel op zoek naar iemand die ze uit kan laten in het geval we een dag langer weg zijn. Zou je dat ook doen? 2 tegelijkertijd?

Ik ga het in ieder geval wel onthouden, een 'bekend' persoon is toch een prettig idee.
#3185025
eelke schreef:Oh, he, net gekeken, tis 40 km :P

Nou ja, ben wel op zoek naar iemand die ze uit kan laten in het geval we een dag langer weg zijn. Zou je dat ook doen? 2 tegelijkertijd?

Ik ga het in ieder geval wel onthouden, een 'bekend' persoon is toch een prettig idee.
Uitzonderingen voor BP kunnen natuurlijk altijd gemaakt ;) worden
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door