Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3183242
Flyball-Junkies schreef:Hoi Allemaal,

Ik barf nu ongeveer 5 maanden.Nu heb ik begrepen/gemerkt dat het goedkoper is om via de verzamelplaats producten te kopen/mee te bestellen.Maar ik heb helaas zelf geen auto om het op te halen ik zie wel vaak dat er lijntjes gemaakt worden om de producten op een bepaalde plaats te krijgen.Dat zou voor mij een uitkomst zijn zodat ik toch mee kan bestellen en het met de fiets of het openbaar vervoer op kan halen.Ik heb geen idee hoe die lijntjes lopen daarom is mijn vraag wie woont/komt er in Rotterdam,Barendrecht,Ridderkerk die met zulke lijntjes meedoen en die het niet erg vinden om voor mij ook producten in ontvangst tenemen/te vervoeren (ik betaal natuurlijk mee met de vervoerskosten).Ik zelf woon in Rotterdam IJsselmonde.Ik weet dat bv dat Nynke en Cocheta bij mij in de buurt wonen omdat zij al een keer eerder zo lief waren om wat voor mij in ontvangst tenemen/te vervoeren maar voor de rest heb ik geen idee.Misschien kunnen we een soort Rotterdam en omstreken verenig u topic maken.

Omdat er ook mensen gereageerd hebben die bv in Dordrecht wonen.Leek het mij handiger om de Topicnaam te veranderen in Zuid-Holland Barfers verenig U.Misschien dat er nog meer Barfers zijn die mee willen doen.Zodat we BV samen kunnen bestellen ideeen uitwisselen enz.

Rotterdam: Barendrecht: Ridderkerk:
Flyball-Junkies (IJsselmonde) Claudia B Van Aalst
Nynke (IJsselmonde)
Nathalie V H Flodder en Dwarrel Smart
Tanna (Beverwaard) Dreetje
Cocheta (Vreewijk) Sienna
Karin M (Zevenkamp)
Naara (Prinsenland)
Kapitein Koek (alexander)
Swiff (Zuid)
JumboBaloe (Hoogvliet)
Festa (Hillesluis)
Dre
Pijja 82 (Rhoon)
Whoopy (Hoogvliet)

Pernis: Capelle Aan den Ijssel: Berkel en Rodenrijs:
Judith 1967 De Geijsjes Kemi
Anja247 Maxine Rehl
Marielle Monique 77
Joyce V Puck (Berkel)

Spijkenisse: Hellevoetsluis: Lekkerkerk:
ChantalKrijn EasyWoods Marieke
Vibie 23 Nicolette Morning Star Pride
Montano DeLabrador
Duhovalie Mary-Jane
M008 Arkay


Gouda: Zwijndrecht: H I Ambacht:
Sarah ToetKonijn De Meiden
Naomi Zaniematsu
Liesl Quinta
Esraa
Martha


Dordrecht: Alblasserdam: Gorinchem:
Eertje Jantina Berna
Chestishpride Heidi T
Nathalie ~Anna~
Borders2Love
Luan


Bergen Op Zoom: Pijnacker: Delft
Eelke RvB Louise G
Vivianne B
Rosie (Buiten)
Roosjes3
Lalaya81

Rijswijk: Den Haag/Scheveningen: Zoetermeer:
Joyce 1985 Aquillo Borke
Nancy 73 Cindy De Wolf MerelsMommy
Inge En Bono Henneke
Marije En Boomer Marga
Sammy 1980 Nessa45
Jonivl Gio 89
Els en Max Turrie
Jasmijn
Atie Postma
debbie D
Floor

Den Hoorn Maassluis: Hekelingen:
Doresa Martine Wollemijn
Pasroos

Den Bommel(GoereeOverflakkee:Voorhout: Noordwijkerhout:
Essie Jose W erwinenmarloes

Woubrugge: Herwijnen: Nieuwekerk a/d IJssel:
Nikedog2000 Brigitte Ellenned

Langerak: Delfgauw: Vlaardingen:
TiPo Pammetje Margreet
donna doe
Adriane
Aura-nero
Lycan

Nootdorp: Benthuizen: Hillegom:
Evenstar Josevl Coby P
Ingrid Coevert

Leidschenveen: Lisse: Zuidplas:
Jouls Paulientje TessaThomas (Moerkapelle)
Cindy Mayella Labranwk(Moordrecht)
Django
Gouderak: Alphen aan den Rijn: Rijnsaterwoude:
Itslein Chunga Evenlyn02
Fritzie
Thea
Duu Floo
Gino en Fiera

Westland: Leiden: Berkenwoude:
Stef-Lana Extreme Chipjolie

Hoofddorp: Rozenburg: Oud-Beyerland:
Breeze Teckel_Frannie Bellabeest

Noordwijk: Papendrecht: Katwijk aan de Rijn:
Miik (Leiden/Wateringen) Annemieke 251 Tartaz

Herkingen: Strijen: Katwijk:
Binkeman Ingrid S Nealy
Essie van der Kraan

Schoonhoven:
Gerben van Roest
Droppie
Op pagina 149 zie ik ineens door jasmijn geciteerd het begin topic, flyball junkies een vraagje, waarom is er deze indeling gemaakt met plaatsnamen?
Nu ben ik topografisch een ramp hoor, maar als ik puur naar mijn woonplaats kijk is volgens mij noordwijk en katwijk dichterbij mij dan berkenwoude of westland.Zoetermeer, alphen a/d rijn, en noordwijkerhout liggen ook in mijn omgeving.Wellicht zijn andere ook bij elkaar geplaatst terwijl de afstanden redelijk groot zijn.

* punt ertussen geplaatst voor de leesbaarheid
Laatst gewijzigd door Extreme op ma 04 jan 2016, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3183254
Heel raar ziet dat schema er nu uit.... Hij heeft er eerst anders uitgezien... .. Nu staat Leidschenveen bij Lisse en Zuidplas, terwijl Leidschenveen een stadsdeel van Den Haag is en Nootdorp staat bij Hillegom en Benthuizen, terwijl Nootdorp 2 km van mijn huis is....... Weet niet waar het originele overzicht is....... Oh, en nog 1 die qua afstand errug raar is: Pijnacker ligt tegen Nootdorp aan en Bergen op Zoom ligt echt een aardig stuk verder, als ik het goed heb, ligt dat nog verder dan Rotterdam (of rond die plaats)......
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3183262
CindyMayella schreef:Heel raar ziet dat schema er nu uit.... Hij heeft er eerst anders uitgezien... .. Nu staat Leidschenveen bij Lisse en Zuidplas, terwijl Leidschenveen een stadsdeel van Den Haag is en Nootdorp staat bij Hillegom en Benthuizen, terwijl Nootdorp 2 km van mijn huis is....... Weet niet waar het originele overzicht is....... Oh, en nog 1 die qua afstand errug raar is: Pijnacker ligt tegen Nootdorp aan en Bergen op Zoom ligt echt een aardig stuk verder, als ik het goed heb, ligt dat nog verder dan Rotterdam (of rond die plaats)......
Ja ik ken ook alleen de andere, omdat ik deze zag breng ik het even onder de aandacht ;)
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3184608
De Hele lijst klopt niet meer.. er zijn inmiddels een aantal mensen die niet meer in de plaats wonen die er nu bij staat. Dus of de moderator of de topicplaatser Flyball Junkies kan de lijst updaten. Ofwel weer normaal in de regio zetten zoals het hoort en de nieuwen inclusief verhuizers er goed inzetten. We zouden ook nieuw topic kunnen aanmaken.. met de startlijst. Hij is nu wel heel erg groot. Miik zit bijvoorbeeld al lang niet meer In Wateringen of het hoge Noorden,, maar valt nu onder Delft.
Laatst gewijzigd door Aquillo op zo 03 jan 2016, 13:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3184611
pluk schreef:Op het oude forum stonden de plaatsnamen in kolommen, blijkbaar is dat niet goed meegegaan met overzetten.
Hij klopt helemaal niet meer. ik denk niet dat dit alleen door het overzetten is gebeurt. In de vorige versie stonden toch echt de plaatsnamen apart met daaronder de namen zodat iedereen kon zien wie waar zat.. ook wel makkelijk dat je dan weet wie kun pben
Door Flyball-Junkies
#3184734
Sorry ik heb al een poosje deze topic niet door gelezen daarom zie ik nu eigenlijk pas dat heel de lijst in de war ligt ik had alle plaatjes redelijk op volgende qua afstand geplaatst. Ik weet niet hoe het komt dat het er nu heel anders uitziet.Nu ben ik erg druk met andere omstandigheden maar zodra ik weer meer tijd heb ga ik het weer proberen in orde te maken ik zal dan gelijk de lijst weer updaten
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3184801
Fly balljunkies ook ik had een poos niet naar de begin topic gekeken, ik lees wat er gemeld word, het is dat jasmijn het er bij zetten dat het me opviel. En ja het zag er eerst netjes uit, hopelijk heb je binnenkort weer tijd om het weer zo netjes te kunnen maken.
Aquillo je schrijft dat er mensen verhuist zijn, het lijkt mij handig dat de verhuizer dit meld in het topic maar ook een pb stuurt aan de topicmaker zodat dit veranderd kan worden, als je bv een poos niet in het topic gelezen hebt en daar is tussendoor gemeld dat je verhuist bent kan er over heen gelezen worden, door het daar en via pb te melden zijn er 2 wegen waarbij het vermeld is, en dan kan het veranderd worden.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3184815
Extreme schreef:Fly balljunkies ook ik had een poos niet naar de begin topic gekeken, ik lees wat er gemeld word, het is dat jasmijn het er bij zetten dat het me opviel. En ja het zag er eerst netjes uit, hopelijk heb je binnenkort weer tijd om het weer zo netjes te kunnen maken.
Aquillo je schrijft dat er mensen verhuist zijn, het lijkt mij handig dat de verhuizer dit meld in het topic maar ook een pb stuurt aan de topicmaker zodat dit veranderd kan worden, als je bv een poos niet in het topic gelezen hebt en daar is tussendoor gemeld dat je verhuist bent kan er over heen gelezen worden, door het daar en via pb te melden zijn er 2 wegen waarbij het vermeld is, en dan kan het veranderd worden.
Goed punt :) Want je leest er inderdaad snel overheen. omdat er best wel veel gepost wordt hier.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3205458
steve bruin schreef:Iemand die binnenkort nog gaat bestellen omgeving Den Haag? :)
Wat moet je hebben? Kvv?
Ik zal binnen een week of 2-3 een bestelling doen bij Darf. Levering in Nootdorp.

Kijk anders ook eens bij Geus diervoeding in Ypenburg.
Door MiLu
#3205792
Ik heb een nieuwe topic geopend met de volgende producten:

Eendennekken (15kg) € 1,42/kg
Eendenkarkassen (15kg) € 1,14/kg
Hertenvlees (20kg) € 4,22/kg
Fazantkarkas (5 kg) € 2,04/kg
Kalkoenhartjes (10 kg) € 2,83/kg
Kalkoennekken (10 kg) € 2,52/kg
Runderlongen (14 kg) € 1,49/kg
Runderkopvlees 80/20 (20 kg) € 3,00/kg
Runderlippen (snippers) (16 kg) € 2,56/kg
Runderluchtpijpen (16 kg) € 1,83/kg
Konijnkarkassen (20 kg) € 1,78/kg
Konijnenkoppen (zonder vacht) (20 kg) € 1,65/kg
Konijnenoren (10kg) € 1,64/kg

Voor meer info:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... 4&t=131981
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door