Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jitseflits
#3184529
Beste allemaal, ik ben nieuw op dit forum.
Mijn friese stabij Jits werd 13 dagen geleden ziek, hoge koorts, niet eten en met moeite drinken.
De da heeft na onderzoek en foto's van zn buik (deze was erg gevoelig) ab en metacam gegeven maar na een week had ie nog steeds hoge koorts.
Weer naar de da en die constateerde een vergrote milt, op de foto's was ook een rare plek, soort kleine kwab, te zien aan de milt. Hij heeft de milt diezelfde ochtend verwijderd. Extra ab gekregen. Helaas blijft hij hoge koorts (schommelt tussen 39.8 en 40.9) houden tot vandaag. We zijn afgelopen woensdag in Utrecht geweest, daar hebben ze veel dingen uit kunnen sluiten maar ook nog geen oorzaak gevonden. Diverse onderzoeken konden nog niet worden gedaan omdat hij nog ab slikt. De kuur was gisteren afgelopen dus ik ben heel benieuwd wat er vandaag komt. Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Door Lizzy
#3184531
Welkom op dit forum. Jeetje, wat erg! Koorts en niet weten waar dat door veroorzaakt wordt... Is de milt onderzocht? Is daar nog iets uitgekomen? Wat voor onderzoeken hebben ze in Utrecht allemaal gedaan (en uitgesloten)?

Ach, wat een narigheid, sterkte. Ik heb dit zelf niet meegemaakt, ook niet eerder van gehoord.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3184578
Welkom hier!
Helaas kan ik je ook niet verder helpen want dit heb ik ook nog niet meegemaakt.
Ik wil je wel veel sterkte toewensen en beterschap voor Jits!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door