Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3183616
petralita schreef:Ik dacht dat wetter nogal eigenwijs zijn? Wel erfhonden, maar ook redelijk onafhankelijk???
En het zijn ook ontzettende knuffels. :smitten:

Ondanks hun eigenwijsheid zijn ze trouwens wel prima te trainen, ze doen het alleen wel op hun tempo.
Doordat er zo veel gezegd wordt dat ze heel eigenwijs zijn beginnen sommige mensen niet eens aan ze op te voeden. Op de fokkendag had ik het er met iemand over die zelf 4 wetters heeft die gewoon goed luisteren. Sommige mensen waren nogal namelijk verbaasd dat Boeke prima los op de foto kon terwijl ik een paar meter verderop stond. Zij vond het fijn om te zien dat er meer mensen waren die de moeite namen een (halve) wetter op te voeden.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3183642
Leuk Kim! :)

Ik heb hier in het durp helaas geen goede ervaringen met Wetters (al snel omgedoopt tot Etters). :-[
Maar ik weet zeker dat dat bij jullie niet gaat gebeuren, dus moet ik wel een keer met Moyra langskomen om van mijn Etter trauma af te komen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3183645
-Annemarie- schreef:Leuk Kim! :)

Ik heb hier in het durp helaas geen goede ervaringen met Wetters (al snel omgedoopt tot Etters). :-[
Maar ik weet zeker dat dat bij jullie niet gaat gebeuren, dus moet ik wel een keer met Moyra langskomen om van mijn Etter trauma af te komen. :biggrin2:
Deal!!
Of wij komen langs om te socializen, dat moet met een pup :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3183651
Pauline schreef:Toch een beetje een Joepteckel dus...... :D
En ook beetje bull terrier ;D

Leuk Kim! :-*
ik dacht bij niet langharig idd ook aan kortharig :2funny:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3183663
Ik word gewoon heel blij van het idee dat jullie al heel blij worden van het idee en de voorpret van een klein dondersteen-wettertje. :D

Duimen gaan aan voor een nestje met jullie droompupseltje erin. :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3183665
-Saskia- schreef:Ik word gewoon heel blij van het idee dat jullie al heel blij worden van het idee en de voorpret van een klein dondersteen-wettertje. :D

Duimen gaan aan voor een nestje met jullie droompupseltje erin. :-*

Sas heeft (zoals wel vaker) helemaal gelijk!!! Jullie worden hier gelukkig van, da's het belangrijkste.

Enne Anke..., die mag binnenkort nog wel een keer weer met Joep in de buggy wandelen. ;) En Fenna natuurlijk ook, anders krijgen ze/we ruzie.... :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door AnnemiekevD
#3183797
-Saskia- schreef:Ik word gewoon heel blij van het idee dat jullie al heel blij worden van het idee en de voorpret van een klein dondersteen-wettertje. :D

Duimen gaan aan voor een nestje met jullie droompupseltje erin. :-*
Helemaal mee eens ;)
Gebruikersavatar
Door Neally
#3183894
Ja, een leuke eigenwijze hond. Lekker mee aan de wandel en ander leuks doen, daar houden ze van.
En ravotten als in stoeien, keien. Leuk! En nu het wachten. En alvast een beetje dromen. :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3183970
Wat leuk! Ik had een wetter ook niet geraden, maar het is heerlijk te lezen hoe jullie je erop verheugen!
Door Borke
#3184161
Wetters zijn fantastische honden, enorm trouw en aanhankelijk en inderdaad heerlijk eigenwijs. Het is een leuke uitdaging om ze wat te leren, het zijn geen slaafse honden, maar ze doen wel graag iets voor je, maar niet op een slaafse manier.
Een heerlijke hond als je wilt gaan speuren!

Wel van belang om een goede fokker te zoeken, want er zit veel inteelt in het ras met alle gevolgen van dien, dat outcross programma is er niet voor niets.

Toen wij op zoek waren naar wat uiteindelijk onze Stabij Borke werd, waren wij op bezoek bij een Stabij fokker die ook Wetters fokte en die Wetter van haar was zo'n schat van een knuffelbeer en later hebben we er nog velen zo ontmoet.
Niemand zal je iets doen als je een Wetter bij je hebt, dus voor je veiligheid is het ook een goede keuze :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door