Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3183048
Wie heeft er plannen ? En zo ja vertel , als je dat wilt :)

Wij hebben nog steeds geen plannen . Ik ben jaren ""koetsier "" geweest voor de twee inmiddels overleden bejaarden .
En inmiddels ben ik weer ""koetsier "" aan het worden . Nog geen 100 % , maar de soos begint ook een tandje ouder te worden
Als we de tweede ronde doen dan gaat de koets dagelijks mee . De soos geniet , snuffelt , en ze kunnen het zo saampjes meer dan prima met elkaar vinden .
Ze zijn straks 13 en 11 , en wat ons nog te wachten staat ? dat weet je ook nooit op deze leeftijd . En wat je al hebt dat wil je goed verzorgen .
Soms kriebelt het weleens , toch alvast een iets jongere hond erbij . Maar nee , toch nog maar niet .
De tijd die er nu voor hen is kunnen we geheel aan hen besteden . wat conditie en uithoudingsvermogen betreft zitten ze op een gelijk niveau .
Dus dat is qua wandelen ook wel even gemakkelijk . Even geen rekening hoeven te houden met een eventuele andere hond met andere behoeften .
#3183061
Kim_S schreef:Wij. Onder voorbehoud.
Er is nog geen loopsheid in zicht, dus zo pril en onzeker is het nog. Maar als alles volgens plan verloopt dan komt er hier halverwege 2016 een pupje wonen :)
Aaaah jaaa ik las het! Ben toch wel erg nieuwsgierig... is het wat ik denk wat het wordt of zou er nog een 2e bij kunnen komen als die planning rond is?
#3183066
Ik hoop het niet. We hebben nu 7 honden meer wil ik niet, maar ook niet minder.
De kleintjes zijn nu 15, 14, 14, en 13. De groten 11,5, 7,5 en 4. Alles is gezond, maar ze hebben niet het eeuwige leven. Maar misschien als we een goede rattenvanger tegenkomen dan mag die er nog wel bij.
#3183070
eelke schreef:Aaaah jaaa ik las het! Ben toch wel erg nieuwsgierig... is het wat ik denk wat het wordt of zou er nog een 2e bij kunnen komen als die planning rond is?
In eerste instantie geen Franse Bull, mocht je dat denken. Dat staat wel op mijn lijstje, maar wat later ;)

Zall ik een polletje openen welk ras het gaat worden? :biggrin2:
#3183072
Kim_S schreef:In eerste instantie geen Franse Bull, mocht je dat denken. Dat staat wel op mijn lijstje, maar wat later ;)

Zall ik een polletje openen welk ras het gaat worden? :biggrin2:

Ahhh.

Dan ga ik even andere rassen afstrepen :cool:
#3183082
Kim_S schreef:Wij. Onder voorbehoud.
Er is nog geen loopsheid in zicht, dus zo pril en onzeker is het nog. Maar als alles volgens plan verloopt dan komt er hier halverwege 2016 een pupje wonen :)
Ja, nou willen we details ook ;D ;D

Gefeliciteerd Kim!
#3183084
Kim_S schreef:In eerste instantie geen Franse Bull, mocht je dat denken. Dat staat wel op mijn lijstje, maar wat later ;)

Zall ik een polletje openen welk ras het gaat worden? :biggrin2:
Mag. Als je het daarna maar gauw verteld ;D
#3183119
Wij gingen het haar in met drie en zouden eruit met drie. Dat werden er vijf. Dus nee ik zet hier niets neer, we zijn klaarblijkelijk erg van de ad hoc besluiten.
Wel stille hoop op nieuw konijn en nieuwe kipjes uiteraard. Maar ook daar weet je het nooit het gaat zoals het komt en komt zoals het gaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door