Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3182753
Ik mocht vandaag een dagje oppassen op de dames setter. En als rechtgeaarde oppas, zorg je dan voor entertainment waarvan je vermoedt dat de gasten het waarderen. Voor B is dat makkelijk: kaas en een plek om te slapen. Pippa is wat minder makkelijk te pleasen, maar: gék op ballen. Dus had ik een té gekke bal voor P gekocht.

Dacht ik.

Als je een staaltje signalen-afgeven wilt zien: kijk de onderstaande 3 minuten.

Uiteindelijk heb ik de bal weggelegd. Van 10 minuutjes bal-confrontatie was mevrouw kapót de rest van de middag. ::)

Let wel: Boomer en Wodka lagen in dezelfde kamer en hebben geen enkele interesse voor deze angstaanjagende bal gehad.

Met toestemming van de eigenaresse van dit Peanut-brein, hier pinda-overload op video vastgelegd. ;)

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3182761
Wel het geluid aan hè? De bal reageert op beweging (en blaffen, zo blijkt) met allerlei dierengeluidjes. Dat was te veel voor het brein van P. Een (terug)pratende bal. WTF?!
Door Mijati
#3182777
-Saskia- schreef:Wel het geluid aan hè? De bal reageert op beweging (en blaffen, zo blijkt) met allerlei dierengeluidjes. Dat was te veel voor het brein van P. Een (terug)pratende bal. WTF?!
Die geluidjes had ik niet gehoord, maar ik heb het geluid uit moeten zetten, want anders gingen mijn eigen schatten meedoen.
Door smulpaap
#3182799
;D ;D ;D :biggrin2: De heldin

Ik had die bal toen er hier iemand in de puberteit was
In mijn jaszak , en als de pet weer eens op zeer koppig stond dan waren die geluiden uit de jaszak toch wel interessant :biggrin2:
Door smulpaap
#3182802
BlissSpirit schreef:Wat een heerlijke tuttebol is het. Prachtig gezicht.
En een superbal. Die wil Bliss ook, die is gek op geluidjesspeeltjes. Waar koop ik die? Afbeelding
Ik heb die bal bij Beestenspul te Rotterdam besteld
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door