Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Syllie
#3180574
Ik ben sinds vorige week verhuisd naar Dordrecht vanuit Voorschoten.
Dus nu ben ik op zoek naar een andere dierenarts. Wie heeft er een dierenarts in de omgeving van Dordrecht en is hier erg tevreden over.
Door Streepjesheren
#3182715
Van Drechtstreek ga je arm worden. Veel (onnodige?) diagnostiek. Zakelijk. Juist naar Ridderkerk (Zwijndrecht) gegaan. Heel tevreden.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3182955
Streepjesheren schreef:Van Drechtstreek ga je arm worden. Veel (onnodige?) diagnostiek. Zakelijk. Juist naar Ridderkerk (Zwijndrecht) gegaan. Heel tevreden.
daar ben je toch zelf bij?
met zimba daar gelopen en ze wilde ook een scan doen, ik dus niet en is dan ook niet gebeurd..
iig spitten ze goed genoeg om een oorzaak te vinden..
In Ridderkerk waar ik vlakbij woon ga ik alleen voor spoedjes..
het heeft me 2 konijnen en een hond gekost omdat ze niet naar me luisterde...en dat doen ze bij Drechtstreek iig wel
Door Syllie
#3182959
Tja wat ik al dacht zoveel mensen zoveel meningen. Ik ben over het algemeen wel goed in grenzen aangeven qua kosten bij de dierenarts. Dus op zich moet dat geen problemen opleveren. Ik vind het fijn om een dierenarts in Dordrecht zelf te hebben zodat ik ook makkelijk en snel langs kan voor bv het ophalen van medicatie.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door