Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3182621
Vandaag mijn nieuwe scootmobiel gekregen en vanmiddag met de jongens weer naar het park geweest. Ondanks de vrijstelling voor het aanlijnen op de route naar het park de jongens dat stukje wel vastgehouden. Moet er niet aan denken dat ze onder een auto lopen, al is het autoluw..... Rakker nestelt zich lekker op de voetenplank, daar hou ik wel de lijn van vast, maar meneer vindt het wel prima om gereden te worden en blijft wel zitten. Laddy naast de scoot, hij wilde absoluut niet rechts van mij lopen, dus toen maar links, hier gaan we op oefenen. De snelheid zo hoog dat Laddy in een mooi drafje naast me loopt, hij heeft dan ook geen behoefte aan snuffelen of wat dan ook.......... In het park de jongens los gelaten zodat ze hun gang konden gaan.......... en 2x vol gas, zodat ze echt moesten rennen, zelfs mijn Rakkertje heeft heerlijk gerent. Nu zijn ze moe en liggen lekker te slapen. Dat moe waren ze nooit als ik alleen met ze was...............

Afbeelding
Rakker, ga nu zitten, zo kan ik niet rijden >:(

Afbeelding

Afbeelding
Het is een al gebruikte, maar hij is helemaal opgeknapt......

Morgen ook maar even de stad in, moet nodig een keer naar de Action en ik moet ergens een regenbroek scoren..........
Laatst gewijzigd door Dian op di 29 dec 2015, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door