Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3182132
Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag ?
Bos , strand , park , sport , spel ?

Wij hebben vandaag een ouwe wijven -route gedaan . Dan mogen we alleen wandelen en snuffelen
En dan mogen onze poppen ook niet mee ::)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Lil
#3182133
Omdat het vandaag mega druk was in de ochtend heel vroeg en in de avond heelbaar geweest. Op de vaste plek, zodat ze lekker af en toe los kunnen rennen. In totaal 7,5 km verdeeld over een grotere en een kleinere ronde. Hier klagen ze niet.
Door Borke
#3182136
Vanochtend heerlijk rustig in lichte miezerregen in het buitengebied achter ons huis gelopen en echt geen hond gezien.
Wel paarden en schapen.
Sofi illegaal los laten lopen, bij de paarden en schapen even kort aangelijnd.
Wat een weelde, zalig gelopen.

Gisteren met onze kerstgasten dezelfde route, maar dan later op de dag en in de zon, toen was het aanzienlijk drukker helaas....
#3182146
-Saskia- schreef:Naar de tuin en terug. #144

ALERT!!!! :o :o :o ::) ;D

In het stadsbosje...., duurde uren. Niet door mij, maar omdat ze elk sprietje moesten besnuffelen en aflebberen. Het bos is weer schoon!
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3182151
Ziet er prima uit, die oude wijven route!

Wij hadden vandaag etentje 3 en omdat er een klein meiske mee kwam moest Xavi eerst in de bench.
Na het eten mocht hij er uit en het duurde even maar toen het meiske zag dat Xavi eigenlijk helemaal niet zo eng was. Hij werd geaaid, hij heeft pootjes en high fives gegeven en was na de visite helemaal kapot ;D

Ik ben niet de enige die blij is dat de feestdagen bijna achter de rug zijn :biggrin2:
Door tessa
#3182158
Vandaag een kilometer of tien gewandeld met de drie boxer meiden. Was wel leuk maar de jongste had soms een beetje bananen in de oortjes. Helaas zijn ze na tien kilometer helemaal niet moe ,vraag me echt af na hoeveel kilometer ze wel moe en voldaan zijn. Ik ben bekaf na zo'n wandeling ::)
#3182167
tessa schreef:Vandaag een kilometer of tien gewandeld met de drie boxer meiden. Was wel leuk maar de jongste had soms een beetje bananen in de oortjes. Helaas zijn ze na tien kilometer helemaal niet moe ,vraag me echt af na hoeveel kilometer ze wel moe en voldaan zijn. Ik ben bekaf na zo'n wandeling ::)
Hier ook ruim tien kilometer vandaag met mijn teckeltje en twee andere honden. En ik idd best moemaar die teckel heeft het nergens over.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3182185
Instructies om derde kerstdag door te komen:

Stap 1:
Je loopt tot aan het einde van de straat, piest en gaat weer naar binnen om ontbijt te eten.

Stap 2:
Je jat het kerst tafelkleed en maakt daar je bedje van. Slaapt heerlijk!

Afbeelding

Stap 3:
Als er een harde knal is vergeet je prompt dat je helemaal niet op de bank mag en kruip je bovenop je baas. Pas als ze dreigen om je geen avondeten te geven ga je er weer vanaf en slaap je verder op je kerst bedje.

Stap 4:
Eet je avondeten, pies aan het einde van de straat en ga weer lekker slapen!
#3182198
Op zondag wordt er hier niet gewandeld ivm jagers en zondagswandelaars. Dus een paar rondjes maïsveld gedaan en verder is het bankhangen op zondag. Dan is ze moe van een hele drukke zaterdag en slaapt ze heel de dag.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3182202
Kaela schreef:Instructies om derde kerstdag door te komen:

Stap 1:
Je loopt tot aan het einde van de straat, piest en gaat weer naar binnen om ontbijt te eten.

Stap 2:
Je jat het kerst tafelkleed en maakt daar je bedje van. Slaapt heerlijk!

Afbeelding

Stap 3:
Als er een harde knal is vergeet je prompt dat je helemaal niet op de bank mag en kruip je bovenop je baas. Pas als ze dreigen om je geen avondeten te geven ga je er weer vanaf en slaap je verder op je kerst bedje.

Stap 4:
Eet je avondeten, pies aan het einde van de straat en ga weer lekker slapen!
haha geweldig Oscar, jij hebt het maar goed bekeken jong :-* :-* :-* Ligt dat lekker zo'n kerstkleed vragen ze hier??

gisteren zijn ze voor het eerst na Rakkers ziek zijn de grote ronde weer wezen lopen met mijn vader...... De andere dagen was Rakker al stuk na een klein stukje, dan was het zover lopen tot beide heren hun behoefte hadden gedaan..........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door