Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Retrievers
#3181961
Ja ren maar lekker, daar wordt je vlees lekker mals van, kom hier, ik wil alvast even proeven

Zo schattig, oh en die kleine kooi is niet van hun, hier zit een oudje van 3 jaar in ;)

Afbeelding
#3182138
frodo quin schreef:Moh, wat een dotjes :smitten: , ratjes zijn toch echt geweldige beestjes hé. Je hond is trouwens ook een schatje :)

Waarom zit je oudje eigenlijk apart?
Ik heb 3 groepen ratjes, 1 van 3 jaar (was een groep van 4), 2 van 2 jaar (was een groep van 3) en 5 van een paar maanden oud. Mijn ratten zijn enorm lief voor hun familie maar niet voor 'vreemde' ratten. Dus samen in 1 kooi kunnen ze niet. Sinds de rat van 3 jaar niet meer klimt, gebruikt hij nog maar 1/5 van de kooi. Vandaar dat ik koos voor de ziekenboeg en dat de kleintjes dus in de grote kooi konden (Savic royal suite dubbel). Deze mannetjes op de foto worden nog 2/3 keer zo groot :D

Senna (mijn lab) kan zich uren vermaken met de ratjes :pup: :mouse1: :mouse1: :mouse1: , en ik kan er uren naar kijken :eat:
#3182209
Wat vervelend dat je zo'n moeilijke ratjes hebt dat intro's niet mogelijk zijn. Daar heb ik gelukkig muv loki die niet met mannen kon nooit last mee gehad. Ik heb als meeste ooit 4 groepen ( twee eigen groepen omwille van loki die de andere mannen wou vermoorden, een opvanggroep en een mama met rittens, ook in opvang) in huis gehad en dat is echt een heel gedoe om te zorgen dat iedereen genoeg aandacht krijgt en vrij kan rond lopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door