Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3181545
Het staat zwart op wit nu.......

Afbeelding

Komt mooi op tijd..... Dinsdag komt mijn nieuwe scootmobiel, kan ik weer lekker met de jongens naar het park en een keer weer naar de stad...
Laatst gewijzigd door Dian op do 24 dec 2015, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
#3181578
Borke schreef:Wat is dat Dian, een pasje, een wandbord?

Het is een pasje met een officiële ontheffing voor opruimplicht en aanlijnplicht voor hier in de buurt........... ik kan niet bukken en wandelen door de verschoven ruggewervel, dus poep oppakken is een hel ondanks de hoeveelheid morfine. De scootmobiel is heel handig, maar ik wil zo snel mogelijk in het park zijn om de jongens los te kunnen gooien. Het eerste stuk is echter aanlijnplicht, maar je houdt geen handen over als je de lijnen vast moet houden en dan ook nog de handel in moet drukken om vooruit te komen. Rakker zit op de treeplank, tussen mijn benen, daar hoef ik alleen de lijn van vaste houden, maar Laddy mag lekker mee draven, hij loopt altijd aan mijn rechterkant en ik ben dan verplicht om met links de handel te bedienen. Door de fibryo hou ik dat niet lang vol, moet ik afwisselen....... met je ene hand kun je een handel inknijpen, met je andere hand duw je met je duim op een handel voor hetzelfde effect....... dat moet ik af kunnen wisselen....... Vandaar de ontheffing voor de aanlijnplicht.........
#3181581
me and my boys schreef:dat je het niet op kan ruimen dat snap ik maar ook ontheffing om aan te lijnen?
Heel mijn tekst weg...........

Lopend kom ik niet ver, de jongens moeten op een klein rondje hun ding doen....... ik kan niet hebben dat er 1 naar links wil en 1 naar rechts..... Op dat kleine stukje staat een bank, waar ik even ga zitten om mijn rug weer in model te krijgen en een stukje verder moet ik over een bruggetje en hangend over de leuning probeer ik ook weer mijn rug te ontzien. Daar lopen de jongens vaak los, zij kunnen dan hun gang gaan en ik kan proberen weer in model te komen.......... klinkt misschien overdreven, maar dit lijf wil op dit moment niet meer mee......... moet eigenlijk geopereerd worden aan mijn rug, maar dat zit er voorlopig niet in, gezien de risico's en zal dus moeten roeien met de riemen die ik heb.........

En wat de scoot betreft, dat staat hier boven.....

Ik klaag niet, het is een vaststelling van een feit......... ik ben op dit moment invalide en moet daar mee leren leven en als ze vanuit de gemeente dan mee willen werken op deze manier, ben ik daar heel blij mee. Ik wacht nu nog op een beslissing inzake een parkeerkaart voor invaliden........ Heb dit jaar heel veel in moeten leveren, met als eindpunt voorlopig dus invalide..........
#3181587
Borke schreef:Die ontheffing lijkt me dan erg fijn!
is ook een pak van mijn hart. Kijk, ik zou honderd x liever de poep opruimen van de jongens, maar ik moet reëel zijn, ik kan het niet....... als ik op mijn knieën terecht kom, dan moet ik kruipen naar een vast punt om omhoog te komen. Nu hoef ik me niet schuldig te voelen.........
Door Lil
#3181591
Borke schreef:Checken ze vooraf nog wat voor hondenbaas je bent? Of je honden luisteren of dat ze iedereen aanvliegen etc.?
Ik weet niet wat bij Dian is gebeurd. Toen ik voor Boris paar jaar geleden heb geprobeerd moest ik naar de hondengeleider. Daar werd hij als mega sociaal en super luisterend goed gekeurd. Achteraf heeft die gemeente het anders opgelost: losloopgebied ipv op 2 km afstand op 200 m afstand van onze woning gelegd. Probleem ook opgelost.

Kan mij voorstellen dat als ze lezen Mechelse herder kruising ze ff de hond willen zien.
#3181592
Borke schreef:Checken ze vooraf nog wat voor hondenbaas je bent? Of je honden luisteren of dat ze iedereen aanvliegen etc.?
nee, wel werd expliciet naar de grote gevraagd en het ras........ verder niet......
Door Lil
#3181593
Dian schreef:nee, wel werd expliciet naar de grote gevraagd en het ras........ verder niet......
Bevestigd mijn vermoeden dat ze of ze wel of niet onderzoek doen laten afhangen van het type hond.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door