Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3181160
Hij ziet er best zielig uit hoor, beterschap voor je ventje.

Of iets heerst weet ik nooit, meestal hier niet.
Toevallig heeft Fozzy vanochtend wel een kadootje op hte tapijt omhooggegorgeld, maar ziek is ie verder niet. Maar dat figuur doet dat wel eens vaker zonder ziek te zijn
Door smulpaap
#3181171
Ach oud manneke toch . Ga maar lekker extra veel slaapjes doen :-*
Geen verhoging /koorts ?

Amber is ook niet geheel in orde . Nooit verkouden en /of hoesten . En Zondag begon ze een paar keer te hoesten
Temp normaal , Maandag ook nog wat hoesten . Dus maar een flacon Bronchofort besteld
Daar zit ik nu dus op te wachten . Hoesten is inmiddels over
Maar geheel fit is ze nog niet , slaapt meer etc
Gebruikersavatar
Door Dian
#3181201
ik heb hem niet getemperatuurd. Hij is echt aan de gorgelkak, dronk een poosje terug wel iets water, maar voor mijn idee vrij weinig. Toch maar even een kipfiletje gekookt, hij heeft nu ieg 2 juslepels vocht binnen. Nu heb ik een idee hoeveel hij binnen krijgt. Er staan wel 2 waterbakken (1 in de keuken en 1 in mijn slaapkamer), maar Laddy dringt daar ook uit en die dringt normaal meer dan Rakker. Ben altijd bang dat hij uitdroogt....

Bij de weg: Laddy is niet ziek. Hoop niet dat als Rakker beter is hij gaat beginnen :-[ :-X
Gebruikersavatar
Door Dian
#3181504
Heb tot vannacht kwart voor vier met maximaal een uur "pauze" buiten gelopen. Zijn darmen gingen te keer als een gek. Gelukkig is mijn vader er, zodat ik uit kon slapen. Zijn darmen zijn nu rustig. Hij heeft vandaag nog geen ontlasting gehad en ook niet meer overgegeven. Het was echt zielig vannacht, als hij moest overgeven dan piepte hij het uit en begon dan ook te rillen. Hij is vreselijk moe, kijkt echt met van die lodderige oogjes. Moest nog novacam halen en toch ook maar een paar tabletten finidiar meegenomen. Ze hadden de laatste dagen veel honden met diarree en overgeven op het spreekuur gehad. Het heerst hier dus wel.
Ik baal alleen dat Rakker vandaag zo slecht drinkt, zelfs de bouillon van gekookte kip en een bouillonblokje blieft meneer niet. Had er een paar kleine stukjes kipfilet bij gedaan, maar meneer pikte de blokjes eruit en dronk niet. Zoek ik een spuitje op om eventueel vocht dwangmatig toe te dienen, begint hij toch iets te drinken gelukkig.
Nu maar duimen dat hij zo blijft vandaag.......
#3181514
Gentle hier ook beroerd, komt er van boven en van onderen met een rotgolf uit iedere x...
aangezien hij een paar jaar geleden bijna het loodje had gelegd met een virus...hou ik hem mega in de gaten
Heeft vanmiddag wat witbrood in kippenbouillon op en wat stukjes kip, goddank...
Gebruikersavatar
Door Dian
#3181527
me and my boys schreef:Gentle hier ook beroerd, komt er van boven en van onderen met een rotgolf uit iedere x...
aangezien hij een paar jaar geleden bijna het loodje had gelegd met een virus...hou ik hem mega in de gaten
Heeft vanmiddag wat witbrood in kippenbouillon op en wat stukjes kip, goddank...
Ook Beterschap voor Gentle. Rakker is wel ziek, een zielig hoopje hond, maar gelukkig geen diarree of overgeven tot nu toe. De stukjes kipfilet gingen er met graagte in, alleen geen vocht :-\ Of hij het door had dat ik zou gaan "dwangdrinken" weet ik niet, maar ik had een spuitje opgezocht en hij begint te drinken. Nog niet veel, maar hij krijgt iedere keer aangeboden en hij moet drinken van mij. Hij is gisteren en vannacht heel veel vocht kwijtgeraakt. ...
Door smulpaap
#3181623
Kan je het kookvocht van de kipfilet er niet bij geven Dian ?
Als de blokjes kip zijn gekookt zou je er a.hw draadjes vlees van kunnen maken
Dan moet hij , als hij wil eten de draadjes oppakken en krijgt dan gelijk het vocht binnen
Gebruikersavatar
Door Dian
#3181756
smulpaap schreef:Kan je het kookvocht van de kipfilet er niet bij geven Dian ?
Als de blokjes kip zijn gekookt zou je er a.hw draadjes vlees van kunnen maken
Dan moet hij , als hij wil eten de draadjes oppakken en krijgt dan gelijk het vocht binnen
Hij krijgt het vocht van de kipfilet. 1x heb ik het met een spuitje in zijn bek gespoten, hij wilde helemaal niet drinken; Drinken gaat nu wel goed. Het koken van de kipfilet is niet om de kio, al krijgt hij daar wel een paar stukjes van, maar met name voor het vocht. Hij drinkt ieg wel genoeg, want hij plast wel.

Nu net weer diarree, maar nu met bloed....... ik denk dat hij toch een darmontsteking heeft ontwikkeld of een maag ontstekingen.... Even in de gaten houden en anders zitten we morgen bij de DA..... Ik weet niet of er iets is wat ik hem daarvoor kan geven?? Bah, niks leuk als je maatje ziek is en je niet meer weet wat te doen....... :-X :-\

Hoe is het nu met Gentle Ellen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door