Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3181088
De soos gaat binnenkort met ons mee . Een paar dagen logeren , en aangezien er meestal nogal wat mee moet voor de hoogheden :)
Had ik een plan bedacht . Smurf ligt bv ook graag in het kattenmandje bij oma . Dus .... voor smurf een gemakkelijk mee te nemen mandje gekocht voor die paar dagen
En voor de pretletter een iets minder luxe ligbed , wat ook gemakkelijk mee te nemen is .

Dus .... Er staat hier vanaf Zaterdag een mandje in de kamer . Dan kan hare hoogheid smurf rustig wennen .
Toen het mandje eenmaal stond is er heel even gekeken . Hmm bevalt me niks . Ik ga op mijn eigen bed ::)

Voor de pretletter het minder luxe ligbed neergelegd , de freule heeft er twee keer op gestaan , tsss mot ik daar op gaan liggen maffen ::)
Dacht het niet , ik ga ook naar mijn eigen bed . En dat kleed wat je op dat maffe bed hebt neergelegd neem ik gelijk weer mee

Nog een week te gaan , maar ik heb er een hard hoofd in . :biggrin2:
Het zal er wel weer op neerkomen dat wij minder mee kunnen nemen voor onszelf :biggrin2:
Door petralita
#3181176
Oeps, hahagelukkig hier niet zo moeiljk, bij gebrek aan beter gaan ze er wel liggen.

Misschien oma's mandje ovenemen en oma het nieuwgekochte mandje geven?



Edit: zit net te denken, misschien worden ze bij jou wel (te) goed verzorgd en bij slecht?
Door Lil
#3181435
smulpaap schreef:Ik kom net de keuken uit , en ik zie dat er iemand op het nieuwe kussen in slaap is gevallen :P
Yeah!!!

Hier worden ze op vakantie gewoon verwaarloosd...

Lees ze doen het met dunne handzame matjes ipv orthopedische matrassen. Geen keuze hier en gelukkig ook geen klachten want het is of vakantiemaand of kale vloer.
Door smulpaap
#3184888
Het minder luxe ligkussen ligt nu in de benche . Dat deugt wel volgens de pretletter ::)
De nieuwe mand deugt niet volgens smurf , dus die staat nu op zolder
Misschien deugt de mand over een paar maanden weer wel :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3184892
Hahaha

Ach ja hier meegemaakt met Dinky. Hadden we (voor onze vorige poes loulou*) een mooie mand gekocht.
Meerdere malen gewassen maar madame weigerde er een poot in te zetten >:(
Ook geprobeerd met snoepjes maar ook dan was de mand een no go (en hij was al meerdere malen uitgewassen). De snoepjes werden er als het mogelijk was uitgepakt zonder mand aan te raken en buiten de mand opgegeten. Mandje zelfs lekker voor de verwarming gelegd maar hielp allemaal niets.
Totdat we er een groene handdoek in legden, toen was het ineens een heerlijk mandje ::)
Nu heeft ze weer een periode dat het mandje is afgekeurd ondanks dat die tegen de warme verwarming aan staat, madame ligt liever op de bank te pitten ;D
Gebruikersavatar
Door Neally
#3184904
Hier is al heel wat naar t asiel gegaan omdat het nèt niet naar de smaak van de dame en heren was.
Er is één superkussen, daar wil iedereen op. En dat is het. Ze hebben een bank, een fauteuil, een groot bed en nog stel stoelen tot hun beschikking.
Het is wel mooi zo.
Wij frommelen ons er wel tussen. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door