Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3180675
dat zal lekker zijn zeg!
Iedereen die een hekel aan een bepaald ras heeft gaat gewoon gezellie op t knopje drukken ook al loopt de hond meters verderop..
of de postbode drukt er op terwijl er geen hol aan de hand is... zelfde als met joggers fietsers ed....
nee dan maar zo n ding voor leeghoofdige bazen!
Lijkt me een strakker plan!
Mocht dat ding overigens al werken
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3180678
me and my boys schreef:dat zal lekker zijn zeg!
Iedereen die een hekel aan een bepaald ras heeft gaat gewoon gezellie op t knopje drukken ook al loopt de hond meters verderop..
of de postbode drukt er op terwijl er geen hol aan de hand is... zelfde als met joggers fietsers ed....
nee dan maar zo n ding voor leeghoofdige bazen!
Lijkt me een strakker plan!
Mocht dat ding overigens al werken
Tja als je het selectief gebruikt als je kleine hondje in een benarde situatie komt lijkt het me zo slecht nog niet.
Schijnt totaal onschadelijk te zijn en beter dan een doodgebeten hondje toch?
Gebruikersavatar
Door Ina
#3180688
Maar heeft je eigen hond dan oordoppen in..., want anders zal die zich net zo rot schrikken als de hond die je toevallig niet in de buurt wil hebben.
Lijkt mij een zinloos apparaat voor het doel wat jij voor ogen hebt
#3180695
Lazy Garfield schreef:Tja als je het selectief gebruikt als je kleine hondje in een benarde situatie komt lijkt het me zo slecht nog niet.
Schijnt totaal onschadelijk te zijn en beter dan een doodgebeten hondje toch?
zo denk jij...maar andere.... ik zie er hier lopen die al panisch reageren als je nog meters verder op ben...
en tja... als de andere er van schrikt oid moet je je eigen hondje er wel ff aan wennen..
maar ik geloof er niet.. grote kans dat er ook honden zijn die dan juist nog meer gaan flippen
en weet je... laten we nou niet panisch gaan worden... ik loop ook een blokje om bij honden waarvan ik weet dat t niks word, of maak ruimte oid...
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3180704
Kim_S schreef:Die wil ik!!!
Alleen voor andermans kinderen dan natuurlijk ::) :biggrin2:
Haha, ik heb geen kinderen, dus het is in mijn geval altijd voor andermans kinderen ;)

Bedenk net nog iets beters, ik wil zo'n ding tegen mensen die nu al vuurwerk afsteken :P
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3180723
Kim_S schreef:Met snoep in hun mond gillen ze niet nee ::) :P
Dan was het toch megaslim van mij! Snoep in de mond, draaistoel in de kamer, hond in de buggy en een hond die graag met een bal speelt! Meer heb je niet nodig.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3180731
Pauline schreef: Snoep in de mond, draaistoel in de kamer, hond in de buggy en een hond die graag met een bal speelt! Meer heb je niet nodig.
*voorziet gillende Kim door niet slapende kinderen* Hebben ze daar ook iets voor? :???: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3180750
Lazy Garfield schreef:Tja als je het selectief gebruikt als je kleine hondje in een benarde situatie komt lijkt het me zo slecht nog niet.
Schijnt totaal onschadelijk te zijn en beter dan een doodgebeten hondje toch?
Volgens mij is het jouw verantwoordelijkheid als eigenaar om te voorkomen dat je kleine hondje uberhaupt in benarde situaties komt. Dus bijv wegblijven uit drukke losloopgebieden op drukke momenten, de straat oversteken als je een andere hond tegenkomt, niet laten spelen met honden die tig keer groterzijn, in noodgevallen desnoods optillen en weglopen,etc. Als je dat doet heb je zo'n apparaat niet nodig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door