Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3180565
Ik zou zo graag iets heel simpels willen..namelijk een ijzeren / standaard hondenvoerbak..voor grotere hond maar MET DEKSEL :biggrin2: ..
Ik maak om verschillende redenen de bakken voer klaar soms langere periode (s avonds voor s morgen, uurtje van tevoren zodat het nog even kan ontdooien etc) voor ze gaan eten..dan wil ik eigenlijk die bakken gewoon afsluiten.. nu zit ik altijd met boterhamzakjes of eerst in een tuperwarebakje etc etc.
Het lijkt mij gewoon ideaal om het voer klaar te maken in hun eigen voerbak, deksel dicht en klaar....
Plastic bakken is vanwege grof geweld ;) geen oplossing....anders kan ik grote plastic bakken nemen.
Vanmorgen zat ik weer de ijzeren bakken in een pedaalemmer zak te proppen om ze zo af te schermen
(zomers voor vliegen maar soms gaan dingen ook wel lekker de hele keuken voorzien van luchtjes die ik daar niet wil ).

Zou t bestaan....?Ander ga ik het uitvinden....
#3180599
Lil schreef:Ik heb saladekommen van rvs met bijpassende plastic deksel.

Zo iets bijvoorbeeld:

Afbeelding


ohhh...die zijn helemaal top..en voor de andere meedenkers..ik heb GEEN standaard..t gaat om losse bakken....dus dat maakt het heeeeel makkelijk
ik lijk alleen de link van de foto niet te kunnen openen
#3180645
Summerditches schreef:ohhh...die zijn helemaal top..en voor de andere meedenkers..ik heb GEEN standaard..t gaat om losse bakken....dus dat maakt het heeeeel makkelijk
ik lijk alleen de link van de foto niet te kunnen openen

Ohhhh jaa, nou zie ik het...je hebt standaard bakken en geen bakken met standaard :biggrin2:

In dat geval ging ik in de horecahoek kijken, daar zijn vast metalen bakken met deksel te vinden.
#3180779
Summerditches schreef:ohhh...die zijn helemaal top..en voor de andere meedenkers..ik heb GEEN standaard..t gaat om losse bakken....dus dat maakt het heeeeel makkelijk
ik lijk alleen de link van de foto niet te kunnen openen

O dat is balen, ik had gewoon gegoogeld om iets soortgelijks te vinden als ik heb. De mijnen zaten bij het Bk pannenset. Maar je maakt goede kans bij zaken met horecamaterialen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door