Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3180174
Leo en besloten vandaag eindelijk de zolder(tje) eens op te gaan ruimen. Heel eerlijk gezegd hadden we daar sinds de geboorte van het Siamsa A nestje geen moer meer aan gedaan (behalve af en toe grofweg een stofzuiger doorheen gehaald). Maar nu vonden we het tijd om alles door te lopen en schoon te maken. Die halve zolder(tje) staat volgestouwd met boeken en kratten met spullen erin.

Mentaal was ik er nu ook aan toe om alle plastic kratten met Siamsa A spulletjes open te maken en op te ruimen. Ik vond daarin nog flesjes met antibiotica, hechtdraad, etc. etc. etc. Eén zak vol voor de apotheek (medicijnen over datum) :-[ . Flesjes met -tig uitgedroogde speentjes.

Maar wat zat daar ook in? Alle kaarten die we toen van Barfplaatsleden hebben ontvangen! Een onwijze dikke stapel met de meeste lieve geweldige ontroerende schattige prachtige kaarten! Onze woonkamer hing toen vol. Echt he, ik ben weer helemaal opnieuw ontroert!

Wat zijn jullie toch geweldige mensen :-* :-* :-* . Jullie hebben zo met ons meegeleefd, echt ontzettend bijzonder! Ik weet niet eens meer of ik jullie toen allemaal wel goed heb bedankt..... :-[ . Maar bij deze gewoon als nog een keer :-* :-* :-* !

(voor de nieuwe leden: bijna 3 jaar geleden werd ons eerste nestje Dalmatier pupjes geboren. Na 7 dagen werd de moeder, onze Biscuit, heel erg ziek. Ze heeft het gered, maar vraag niet hoe. Leo en ik waren Godzijdank omringt met heel erg bijzondere mensen die onze Biscuit, de pups en ons er doorheen hebben gesleept).
#3180225
Gelukkig ben je nu op een punt dat het een plaatsje begint te krijgen en dan is het alleen maar mooi dat zo'n stapel kaarten je nu zo goed doet.

En dan zeggen mensen dat contact via internet oppervlakkig en nietszeggend is!
#3180253
Wat gaat de tijd dan toch snel!
Overigens kan je al het spul wat over de datum is bij onze dierenarts brengen, Frank stuurt het naar een goed doel in een ander land.
Daar heb ik ook al onze kattenmedicatie voor gedoneerd, waarvan ook een deel over de datum was...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door