Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3179975
Yeah!! Dat wordt weer vierkante oogjes! Volg het al jaaaaaaaaren dag en nacht en doe altijd een donatie.
Door Martine-Tom
#3179982
Ik heb het een paar jaar fanatiek gevolgd maar ben er nu wel klaar mee, de gimmick van vasten slaat al jaren nergens meer op (ooit begonnen omdat het doel betrekking op honger had, nu slechts een gimmick) het is puur commercie geworden...ennn een nederlands doel zou ook wel eens leuk zijn, zoveel armoede en problemen hier...
Dus neuh, ik kijk niet.
Door BusKay
#3179993
janninneee schreef:Wij zijn nu onderweg naar Heerlen voor de opening!
Zwaai je FF?? :biggrin2: :biggrin2:
Door BusKay
#3180001
Anne in Duitsland schreef:Wot is? :-[
Live muziek en inzameling tot kerstavond.

Mooie plaat Janninnee.. we weten nu waar je staat... :biggrin2: :biggrin2:
Door M@rina
#3180004
Martine-Tom schreef:Ik heb het een paar jaar fanatiek gevolgd maar ben er nu wel klaar mee, de gimmick van vasten slaat al jaren nergens meer op (ooit begonnen omdat het doel betrekking op honger had, nu slechts een gimmick) het is puur commercie geworden...ennn een nederlands doel zou ook wel eens leuk zijn, zoveel armoede en problemen hier...
Dus neuh, ik kijk niet.
Ik zie dit soort reacties ook zo vaak op facebook en ik begrijp het niet. Serious Request verplicht niemand te doneren, je kan er zelf voor kiezen een tas boodschappen naar de voedselbank te brengen of een bedrag aan de foundation van Linda (bijvoorbeeld)
Ik kijk wel en doneer ook, net als ik dat doe voor een aantal Nederlandse goede doelen. Ben altijd gek van Gerard Ekdom helaas doet hij niet mee.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3180006
M@rina schreef:Ik zie dit soort reacties ook zo vaak op facebook en ik begrijp het niet. Serious Request verplicht niemand te doneren, je kan er zelf voor kiezen een tas boodschappen naar de voedselbank te brengen of een bedrag aan de foundation van Linda (bijvoorbeeld)
Ik kijk wel en doneer ook, net als ik dat doe voor een aantal Nederlandse goede doelen. Ben altijd gek van Gerard Ekdom helaas doet hij niet mee.
+1, het een sluit het ander niet uit en het staat iedereen vrij te doneren waar je aan wil.

Twee jaar terug was serious request hier in de stad en toen veel voor gedaan. Nu waren er ook al wel acties op het werk. Ik vind het altijd fijn om te zien als mensen de moeite willen nemen voor een goed doel.
Door Mowgli
#3180031
Kaela schreef:+1, het een sluit het ander niet uit en het staat iedereen vrij te doneren waar je aan wil.

Twee jaar terug was serious request hier in de stad en toen veel voor gedaan. Nu waren er ook al wel acties op het werk. Ik vind het altijd fijn om te zien als mensen de moeite willen nemen voor een goed doel.
+2

Ik ben nu bij mijn ouders en kon dus het begin niet zien. Morgen ga ik met de trein terug naar Berlijn, ik heb mijn Schatzi al opdracht gegeven om onze htpc aan de tv aan te sluiten zodat ik delive stream kan zien. Hier ook altijd veel te laat naar bed omdat ik gewoon de livestream niet kan uitzetten. Ik vraag altijd 1 of 2 liedjes aan. Vorig jaar had ik aangekruist dat ze me mochten bellen en dat had ik geweten. Werd ik om 4 uur 's nachts door Domien uit mijn bed gebeld om mijn aangevraagde liedje aan te kondigen :D
Door eelke
#3180040
M@rina schreef:Ik zie dit soort reacties ook zo vaak op facebook en ik begrijp het niet. Serious Request verplicht niemand te doneren, je kan er zelf voor kiezen een tas boodschappen naar de voedselbank te brengen of een bedrag aan de foundation van Linda (bijvoorbeeld)
Ik kijk wel en doneer ook, net als ik dat doe voor een aantal Nederlandse goede doelen. Ben altijd gek van Gerard Ekdom helaas doet hij niet mee.
Die is ook helemaal weg bij 3fm he!

Ik vind het een prima doel zo. Ik denk misschien net zo corrupt als alle andere doelen, of niet, maar hee, zo is er overal wat voor te zeggen. Da's een beetje verwijten dat iemand geld geeft aan de hartstichting terwijl jouw eigen buurvrouw nierklachten heeft.

Overigens heb ik zelfs nog nooit gedoneerd er aan en kijk ik vooral voor de entertainment. Maar dat doet half nederland ook naar de top2000 of utopia of gtst en dat levert dan echt weer geen geld op voor wat voor goed doel dan ook.

Zit er aan te denken om mee te gaan doen aan de postcode loterij omdat die ook goede en locatie doelen steunen, maar daar moet ik me nog eens in verdiepen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door