Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door mlfb73
#3179092
Afbeelding

Heb ik voor de poezenkindjes die ook graag steeds meer een stukje meebarfen,een lekker kuikentje.
Ik had gelezen dat poezen zo een prooidiertje geweldig vinden...
Nou, mooi niet, 2 neusjes werden opgehaald en kuiken lag zielig in het bakje.
Totdat hondekind langsliep en kuiken meenam... Dus ik roepen naar manlief binnen dat de hond met kuiken eraan kwam.
Tja, niet om te verorberen, maar netjes op haar kleedje gelegd tussen haar knuffels.
Die snapt er ook niets van Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
Door Martine-Tom
#3179098
Tom wil kuikens reanimeren en legt ze onder mijn dekbed om op te warmen...needles to say dat ie dus geen kuikens meer krijgt ;D
Door Anne in Zweden
#3179107
Angelique schreef:Ik was al bang dat we hier de 1ste hond gingen treffen die zomaar een kuiken eet :biggrin2:

Niet beademend? :biggrin2:
O, onze Max eet kuikens hoor, helemaal zomaar. Maar Max hanteert als het om eten gaat dan ook het principe: eat first, ask questions later. ;D
Gebruikersavatar
Door mlfb73
#3179111
Dacht omdat er honden zijn die ook hele prooidieren eten, dat het wel op zou gaan...
Maar mevrouw zag het als knuffeldiertje.



Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
Door zurca
#3179125
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ziggy vond van het weekend een dode fazantenhen. Mijn jachthond die op straat heeft moeten overleven. Ze stond er eerst heeeeel raar naar te kijken "huh?! het blijft liggen?!" Toen pakte ze zeeeeer voorzichtig 1 veertje vast, trok er aan en besloot toen "nee die doet het niet meer", keek er nog is naar en liep door. Op de terugweg wou ze er weer bij. Weer kijken, weer voorzichtig een veertje pakken en nee, het deed nog steeds niks.. en dus liep ze weer verder. Tsssss :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3179133
zurca schreef::biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ziggy vond van het weekend een dode fazantenhen. Mijn jachthond die op straat heeft moeten overleven. Ze stond er eerst heeeeel raar naar te kijken "huh?! het blijft liggen?!" Toen pakte ze zeeeeer voorzichtig 1 veertje vast, trok er aan en besloot toen "nee die doet het niet meer", keek er nog is naar en liep door. Op de terugweg wou ze er weer bij. Weer kijken, weer voorzichtig een veertje pakken en nee, het deed nog steeds niks.. en dus liep ze weer verder. Tsssss :biggrin2:
je verwent haar te veel :P
Door Ruisje
#3179178
Anne in Duitsland schreef:O, onze Max eet kuikens hoor, helemaal zomaar. Maar Max hanteert als het om eten gaat dan ook het principe: eat first, ask questions later. ;D
Onze Spanjaard ook! ;D Die krijgt één keer per week een kuikentje en dat gaat heel smakelijk naar binnen, hap-slik-weg-kuiken. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3179197
Ik heb, om te proberen, een keer 2 kuikentjes gekocht voor Appie..... Ik heb zo gelachen het 1ste kuikentje.... Appie wist niet wat ie er mee moest, er werd mee gegooid, mee gespeeld, hij liep er van weg...... En uiteindelijk heeft ie hem opgegeten..... De 2de ging een stuk sneller naar binnen.......
Ik denk dat ik binnenkort maar weer wat moet halen :D ......
Gebruikersavatar
Door pike
#3179251
Hier aten ze alle drie kuikens zonder probleem. Maar die kuikens hadden niet zo'n best effect op hun spijsvertering. Was blijkbaar een te zacht hapje voor ze :(
Door Retrievers
#3179322
Ik geef de kuikens aan mijn ratten. In eerste instantie probeerde ik ze wel uit voor mijn honden. Die ruiken er alleen aan en lopen dan naar de woonkamer ::) De ratten scheuren hem meteen in 5en :o Als de kuikens op zijn (ik had 10 kg, nu nog 5 kg) ga ik ze biologische kvv geven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door