Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3178822
Voor het eerst in 48 jaar heb ik vandaag iets gedaan...........

Oh voormalige buurman, ik bied met terugwerkende kracht mijn excuses aan!

Ik kan het nauwelijks geloven. Zelf. En de mensen die mij een beetje kennen, die geloven het ook vast niet.

Ik heb net zittend op een krukje de lichtmetalen velgen van m'n auto met een zachte borstel schoon zitten maken :-[ :biggrin2:

Errruggg :biggrin2: !

En nou had ik vroeger een buurman..... Die vond ik knetter. Abnormaal. Want die stond met een borsteltje de lichtmetalen velgen van zijn auto schoon te maken, hahaha ;D

Ik heb net ook auto shampoo bij de Halfords gekocht! En quick wax! Dat is sinds mijn Mazda MX5 (heel lang geleden) niet meer gebeurd. Ik had na mijn Mazda altijd lease auto's en die was je niet. En ahhh, mijn arme Kangootje waste ik met Ecover, dat vond ik goed genoeg :biggrin2:. En als die in 10 jaar 5 keer gewassen is, is het veel. Nu dus heuse shampoo, en een microvezel spons. En twee emmers. En wax. En ik heb 'm van binnen van de week ook al schoon gemaakt. En gestofzuigd.

Helemaal flieft op m'n nieuwe auto :smitten:. Echt, totaal kierewiet :D !
Door Lizzy
#3178831
BusKay schreef:Hier past maar één opmerking:

HOE OUWER HOE GEKKER!!



Fijn dat je zoveel plezier met je toet heb...
Zeg, it takes one to know one :biggrin2: !
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3178835
Lizzy schreef:Maar wassen jullie de auto wel eens? Zo ja, met welke shampoo? En wax? Want ik vind de prijsverschillen echt gigantisch!!!!
Ik mik hem meestal door een goede wasstraat die ook de onderkant wast (pekel). Die enkele keer dat ik hem voor de deur was doe ik dat met halfords eigen merk spul. En ik heb toen we onze eerste auto kochten een dubbel verpakking gekocht en de eerste fles is nog niet eens half leeg, zo vaak doe ik dat ;) .

Dus nee, echt helemaal snappen doe ik je niet hihi ;D
Door BusKay
#3178838
Lizzy schreef:Maar wassen jullie de auto wel eens? Zo ja, met welke shampoo? En wax? Want ik vind de prijsverschillen echt gigantisch!!!!
Voor wassen moet ik:
1. M'n beste humeur hebben...
2. Absoluut niets anders kunnen verzinnen...
3. Bij de wasserette m'n remmen durven gebruiken...
4. Het tussen 15 en 20 graden zijn met een licht zonnetje...

5. Ok een pluspuntje dan.. ik was hem met een emmer en spons dus niet muntje inwerpen en met m'n handen in de zak...

Shampoo geen verstand van.. wel wax en dat is Turtlewax van Johnson..
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3178840
Euhhhh nee..... :cool: Dat doet Eddie voor me. Ik maak hem wel van binnen schoon, maar zolang we de buggy hebben heeft dat ook geen zin meer, dus dat beperk ik ook tot een minimum.

Heb op dit moment wel een kortingsbon van The Wash in mijn bezit.., daar doen de stofzuigers het zo goed. Dus misschien ga ik daar van de week die zandbak uit mijn auto heenbrengen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3178842
Lizzy schreef:Maar wassen jullie de auto wel eens? Zo ja, met welke shampoo? En wax? Want ik vind de prijsverschillen echt gigantisch!!!!
Dat van de Halfords is meuk....vergelijk het met Bonzo...dat niveautje :biggrin2:

Ik gebruik meestal Meguiars en dan de gold class shampoo (die ruikt zo lekker ::) ) en dan staan er nog wat rommeltjes en 2x per jaar gebruik ik de carnauba premium wax. De velgen zijn nu gedipt, dus dan voldoet een sopje. Dat deed het ook voor de dip, want ik heb ultragladde velgen, die sop je zo schoon.


Ow ow die Liz...nooit gedacht dat ik het met jou nog eens over autoshampoos zou hebben ::) :biggrin2:
Door petralita
#3178843
Lizzy schreef:En nou had ik vroeger een buurman..... Die vond ik knetter. Abnormaal. Want die stond met een borstje de lichtmetalen velgen van zijn auto schoon te maken, hahaha ;D
:o :o wat een uitzicht zal dat geweest zijn :o :o


De wasstraat waar ik ook meteen gratis de stofzuiger erdoor kan halen, verder geloof ik het wel. Meestal even in de pauze op het werk. laatste tijd errug druk gehad en dus geen auto gewassen. maar this onderhand wel errug hard nodig, de bekleding begint overduidelijk langharig te worden... :-[
Door Lizzy
#3178844
Angelique schreef:Dat van de Halfords is meuk....vergelijk het met Bonzo...dat niveautje :biggrin2:

Ik gebruik meestal Meguiars en dan de gold class shampoo (die ruikt zo lekker ::) ) en dan staan er nog wat rommeltjes en 2x per jaar gebruik ik de carnauba premium wax. De velgen zijn nu gedipt, dus dan voldoet een sopje. Dat deed het ook voor de dip, want ik heb ultragladde velgen, die sop je zo schoon.


Ow ow die Liz...nooit gedacht dat ik het met jou nog eens over autoshampoos zou hebben
::) :biggrin2:
;D ;D ;D ;D

He he, eindelijk iemand die mij begrijpt :biggrin2:

Wat is dat, velgen die nu gedipt zijn?

Oh wacht, zit daar nu zo'n gekleurde doffe laag over?

De velgen waren zo schoon. Ik heb ze met een zacht borsteltje gepoetst en ze waren weer als nieuw. Ik denk een kwestie van bijhouden? Wekelijks even soppen? In een beschermende was zetten?
Door Lizzy
#3178845
petralita schreef::o :o wat een uitzicht zal dat geweest zijn :o :o


De wasstraat waar ik ook meteen gratis de stofzuiger erdoor kan halen, verder geloof ik het wel. Meestal even in de pauze op het werk. laatste tijd errug druk gehad en dus geen auto gewassen. maar this onderhand wel errug hard nodig, de bekleding begint overduidelijk langharig te worden... :-[
Hahahaha ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3178851
Lizzy schreef:;D ;D ;D ;D

He he, eindelijk iemand die mij begrijpt :biggrin2:

Wat is dat, velgen die nu gedipt zijn?

Oh wacht, zit daar nu zo'n gekleurde doffe laag over?

De velgen waren zo schoon. Ik heb ze met een zacht borsteltje gepoetst en ze waren weer als nieuw. Ik denk een kwestie van bijhouden? Wekelijks even soppen? In een beschermende was zetten?
:o :o :o :o ::) ::) ::) ::) :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-X :-X :-X :-X ;D ;D ;D ;D
Door Lizzy
#3178853
Pauline schreef:Euhhhh nee..... :cool: Dat doet Eddie voor me. Ik maak hem wel van binnen schoon, maar zolang we de buggy hebben heeft dat ook geen zin meer, dus dat beperk ik ook tot een minimum.

Heb op dit moment wel een kortingsbon van The Wash in mijn bezit.., daar doen de stofzuigers het zo goed. Dus misschien ga ik daar van de week die zandbak uit mijn auto heenbrengen.
What on earth is "the wash"?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door