Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3178658
Niet voor zwakke magen. ::)

Ik heb voor Wodka een vleesmolen gekocht, na deze grondig getest te hebben bij een gewaardeerd BP-lid. Gedurende die test werd al snel duidelijk dat een ander Barfplaats-lid onder ons een ietwat ziekelijk genoegen had in het malen van bepaalde onderdelen van een eendenkarkas.

Terwijl wij destijds moeite stonden te doen om de net verorberde taartjes binnen te houden, stond dit BP-lid ongemakkelijk blij te worden van deze maalpartij.
Vandaag kon ik mijn eigen machine in gebruik nemen en wat stond er op de maal-lijst? Juist - eendenkarkas.

Met een sfeervol kerstmuziekjesensemble op de achtergrond, hierbij het ziekelijk genoegen der maalpartij. Ik kan het filmpje niet kijken zonder wederom misselijk te worden, dus wees gewaarschuwd. :biggrin2:

Gebruikersavatar
Door pike
#3178675
:o :o :-X

;D ;D tjonge jonge ik word er niet onpasselijk van, beestje is al dood, maar had je ze niet met de kop eerst er in kunnen stoppen? ::) Maar mijn machine voor ogen nemend denk ik dat hij ze dan mogelijk niet had gepakt..
Door Lizzy
#3178706
Gatverdamme Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarijjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, you did it again en dan ga je het nog staan filmen ook. Op z'n viests :puke:

Wel gefeliciteerd met je malert Sas :-* !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door