Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lida. S
#3177175
Ik geef het als extraatje. Ik houd er wel rekening mee dat er bot bij zit, maar de rest tel ik niet mee
Door Lizzy
#3177185
robbiekomvoor schreef:Wie voert wel eens hazenkoppen en met welk vleesbot kun je het vergelijken?
Ik heb helaas maar 1 hond die ze eet. Het is vrij kaal vleesbot. En eigenlijk nergens mee vergelijkbaar want het bevat ook nog een percentage orgaanvlees (hersenen, ogen, tong). Maar ik reken het gewoon tot vleesbot.
Door robbiekomvoor
#3177234
Waar kun je de hardheid mee vergelijken?
Ik heb wel eens tamme konijnenkoppen gevoerd wat niet al te hard was,maar hazenkoppen zullen best een stuk harder zijn,of valt dat wel mee?
Door Barfy
#3177250
Ik heb een hond die graag gevoerd wordt met niet al te grote hapjes ;) , dus sta regelmatig konijnen-en hazenkoppen in stukjes te verdelen. Gewoon met een stevige schaar kom ik door beide soorten koppen heen, merk niet veel verschil in hardheid.
Gebruikersavatar
Door pike
#3178304
Hier worden hazenkoppen graag gegeten. Ik vind ze iets harder dan (tamme) konijnenkoppen. Er mag dan niet veel vlees aanzitten, er zit een hoop zacht spul in/aan zoals hersenen, tong, ogen, wangen, neus. Ik heb ze doorgaans met huid en haar en oren. Die huid en oren is ook zacht spul en het haar dat is een perfecte inpakker.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door