Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3177951
Inmiddels staat de teller hier op 4 labradors, en dat is dag na dag genieten voor ons !!
Zo verschillend in karakter, maar allemaal net zo'n groot plekje in mijn hart :smitten:

Rox (inmiddels al weer 15 weken) die gek is op apporteren !

Afbeelding

Afbeelding

Sjors (inmiddels al weer 10 maanden) die apporteren keurig doet, en helemaal lijp is van water

Afbeelding

Afbeelding

Daan (bijna 6 jaar alweer) die apporteren nog steeds leuk vindt, maar me ook dag na dag kan verleiden met zijn blik

Afbeelding

Afbeelding

Kay (9 jaar al weer !) die voor apporteren voor de fun absoluut te porren is, en ogen heeft waar ik dagelijks nog in verdrink


Afbeelding

Afbeelding
Door DJ_Doerak_Tucker
#3178158
Wat een heerlijke honden en prachtige foto's! Wat glimt Rox als een spiegeltje, lekker ding hoor. Sjors lijkt me, zo vanaf de foto's die je plaatst, een lekkere actieveling :-). Mooi om te zien hoe Daan en Kay een oudere en wijze(re? ;-) ) blik in de ogen hebben dan het jonge spul. Dit kan ook niet anders dan genieten zijn!
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3178210
DJ en Doerak schreef:Wat een heerlijke honden en prachtige foto's! Wat glimt Rox als een spiegeltje, lekker ding hoor. Sjors lijkt me, zo vanaf de foto's die je plaatst, een lekkere actieveling :-). Mooi om te zien hoe Daan en Kay een oudere en wijze(re? ;-) ) blik in de ogen hebben dan het jonge spul. Dit kan ook niet anders dan genieten zijn!
Het is zeker genieten en jouw omschrijving klopt als een bus !!!
Sjors moeten we echt nog afremmen met zijn 10 maanden, want die blijft gaan als een blij ei
En ja, Kay en Daan kennen alles al, dus die zin gewoon heerlijk stabiel en relaxt al hebben ze beide regelmatig nog hun streken hoor ;)
Door DJ_Doerak_Tucker
#3178231
Monique77 schreef:Het is zeker genieten en jouw omschrijving klopt als een bus !!!
Sjors moeten we echt nog afremmen met zijn 10 maanden, want die blijft gaan als een blij ei
En ja, Kay en Daan kennen alles al, dus die zin gewoon heerlijk stabiel en relaxt al hebben ze beide regelmatig nog hun streken hoor ;)
Oh ja... ;D DJ is nu 14 jr en 3 maand (ook de maanden tellen mee nu) en heeft ook nog steeds zijn streken, heerlijk is dat!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door