Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door malinois.
#3178197
Eerder schreef ik dat mijn pup (toen week of 10) een zeer moeilijke eter was. Moest echt afkicken van de moedermelk die hij tot de dag van vertrek tot zn beschikking had. Elke dag en daarin elke maaltijd afgewisseld andere varianten en andere merken was uiteindelijk icm samen met mn andere honden eten de oplossing. Dus bijv. 1e maaltijd dogmeat parelhoen 2e maaltijd kivo konijn en 3e maaltijd tamro vleesmix.
Hij zit nu al geruime tijd (is nu 6 maanden) op 2 maaltijden en eet als een bootwerker inmiddels. Maar ik geef nog wel s ochtends merk a en s avonds merk b.
Is dat nu goed of slecht eigenlijk? Elk merk heeft natuurlijk zn eigen verhoudingen, is t dan verstandig om hem 1 dag merk a te geven en de volgende merk b etc. Of hoe hij t nu nog steeds krijgt afwisselende merken en varianten per dag?
Laatst gewijzigd door malinois. op do 10 dec 2015, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Diego
#3178239
Verschillende merken kvv afwisselen en verschillende smaken is juist goed!
Hoe meer afwisseling hoe beter, wat te een misschien te veel heeft, heeft de andere misschien weer te weinig.
Dus lekker zo door gaan! :)
Door fransbulletje
#3178255
Oliver krijgt smorgens Carnibest met Darf en savonds Carnibest met CarniVoer.
Zo krijgt hij van alles wat binnen en hij doet het er prima op.
Gebruikersavatar
Door chery
#3178270
Hier ook afwisseling van 3 verschillende merken..... En gerust 2 verschillende op 1 dag, net wat ik ontdooit heb.
Gebruikersavatar
Door chery
#3178271
fransbulletje schreef:Oliver krijgt smorgens Carnibest met Darf en savonds Carnibest met CarniVoer.
Zo krijgt hij van alles wat binnen en hij doet het er prima op.
Anders wordt hij ook geen beste pup!!!!! ;D
Door Lil
#3178596
Hoe je afwisselt maakt niet uit. Hier de ene keer x dagen merk y en dan twee merken in 1 maaltijd en dan s ochtends à en s avonds b. Net hoe het uitkomt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door