Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3177836
Wat deden jullie zoal in jullie jonge jaren ? ::)

Ikke ben op deze foto 2,5 jaar oud . En dit is dus een foto van 10 jaar geleden . En toen had ik een hobby , voetballen . En dan niet met een lullig balletje hoor
Nee , met een heule grote bal . En die bal sleepte ik ook met gemak mee , ben dan wel klein maar dat maakt niets uit . Lekker puh

Mijn andere hobby was o.a zwemmen . En dan nam ik een duik , mooi werk hoor :cool:
En als mijn butler de fiets pakte dan was ik blij zeg . Zoiets noemde ze quality-time , en dan ging ik helemaal vanaf huis naar de polder naast de fiets
En dan waren er tweebeners die aan de butler vroegen of ik niet in de mand mocht , want ze vonden het zielig dat ikke naast de fiets moest
Nou , hartstikke gek waren die gasten zeg . Ikke vond dat juist cool . Of die gasten vonden het zielig als ikke aan het zwemmen was omdat ik zo klein ben
Hmm alsof je groot moet zijn om te zwemmen , ik haalde menig grote hond met gemak in hoor ;D
En rollebollen , dat was pas pret . liefst door een rotte vis als ik de kans kreeg . Mijn butler had altijd nieuwe halsbanden in voorraad
Zoiets scheen te stinken . Brr en soms moest ik dan in bad >:( Nou , wacht maar totdat we weer naar buiten gaan ....
Want als ik ergens een hekel aan had ... shampoo en bad >:(

Tegenwoordig doe ik het met een wat minder grote bal . Duiken doe ik ook niet meer . Ik ga wel in het water , maar dan moet het schoon water zijn
Soms maak ik mijn tenen nat , en bij goed weer trek ik nog een baantje . Ik ben niet meer van plan om me uit te sloven naast de fiets
In het bos loop ik niet meer door de modder , bah . Ik kan ook knap razend worden als er bv jong gespuis aan komt die mij dan nat spatten als zij wel door de modder gaan
Van rotte vis ben ik nog niet vies :D


Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3177873
Vroeger (dit is in 2007, toen was ik bijna 2) deed ik nog wel eens spelletjes met het vrouwtje. Keihard rondjes sjezen. Ook met mijn broer die toen nog leefde, dikke pret. Nu al jaren niet meer. Maar ja, ik ben inmiddels ook al grijs (en het vrouwtje ook) dus wij wandelen alleen nog maar in rustig tempo. Maar met glucosamine en extra visolie hou ik dat nog best vol! Dunya

Afbeelding
Door smulpaap
#3177882
En ikke Amber hield vooral van mezelf vies maken . Waarom zou je over de paden gaan als je ook door een greppel kan
En hoe meer modder hoe liever hoor . Op deze foto was ik een jaar of 7 .
Of als er bv een dikke balk in zee lag , nou die ging ik halen hoor . Of een tafelkleed onder een berg sneeuw vandaan trekken
Zalige klussen waren dat :cool: Toen onze vriendin Noa nog leefde speelde ik ook weleens voor taxichauffeur . Dan ging ikke de koets duwen als Noa aan het wandelen was
Verder was ik een prima hulp in de huishouding , als de vrouw de was op moest vouwen dan gaf ik het aan
Ramen lappen idem , doe jij de buitenkant van de tuindeuren ? Doe ikke alvast de binnenkant met mijn tong
Of de hulpstukken van die stomme stofzuigerslurpmasjien stiekem jatten en onder mijn kleed verstoppen ;D
En ik hield buiten alles netjes . Wij hadden hierdoor een overvolle kliko , ja als de vrouw mijn schatten allemaal weggooit .... ::)
Ze had ook samen met mij een kringloopwinkel kunnen beginnen , want je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het wel gevonden hoor

Nu ben ik 10 jaar en doe het ook een beetje rustiger aan . Ik heb net als mijn vriendin Tessa een hekel aan jong gespuis wat ons in het bos nat spat >:(
Ik ga echt niet meer door gore modder hoor .
Schatten moeten tegenwoordig wel heel bijzonder zijn , anders laat ik het leggen . Ik heb al zoveel gevonden
Aan zee ga ik nog graag uit mijn bol , graven is nog steeds een grote hobby :cool:
De vrouw helpen doe ik alleen als mijn pet er naar staat ::)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3177886
Ik ben nu een oude lobbes van 15 1/2 jaar, maar toen in 2003(bijna 3 jaar), was het bos voor mij, ja ik luisterde wel hoor, maar ik moest gewoon heel hard rennen en gek doen, weet je we wat er allemaal te zien en te ruiken is in zo'n bos. Meestal bleef ik wel in de buurt van die tweebeners die me in de auto meenamen naar het bos, maar tja je bent jong en rent hard, soms ben je wel eens het verkeerde pad opgegaan, ik wist dat deze baasjes me niet kwijt wilde zoals mijn 1e en 2e, zij wachtte wel op me, blij dat ik dan was als ik ze weer zag.
Afbeelding.

Kreeg ik in dat jaar toch ook ineens een bruine pluizebol erbij, pfff, haar kennel naam was iets met Extreme, ja dat was ze wel, extreem lief en mooi, maarruh, heb het nooit begrepen waarom ze in het bos veel dichter bij de baasjes bleef, terwijl ik echt nog wel een paar bomen verder wilde rennen, en samen zwemmen.... ho maar, zij mocht dan wel een stamboom hebben, maar ze had met regenlaarsjes geboren moeten worden, terwijl ik dikke pret had met zwemmen, bleef zij op de kant/strand wachten totdat ik weer terug kwam en jatte dan mijn bal. Ik vond dat niet erg, ik was haar hero, daarom mocht ze ook dicht bij me liggen, ik waakte wel over die kleine.
Afbeelding
En nu...
Het bos blijf ik helemaal te gek vinden, de lange stukken wandelen daar doe ik niet meer aan, ik heb me aangepast aan die tweebeners( ik weet niet wat ze doen als ik weer thuis ben, als ze terug komen ruiken ze wel naar bos), meestal blijf ik ook wel in hun buurt, maar ze snappen het nog steeds niet hoor, ga ik van het pad af word ik ineens opgehaald, rare mensen, ga toch eens via een andere route. Extreme is niet meer bij mij, 2 jaar geleden is ze de regenboog brug overgegaan, en om mijn leeftijd en stramme beentjes komt er ook geen vriend(innetje) meer bij(ik hoor het vrouwtje soms wel wat zeggen over als die blinde bruine lab een baasje zoekt dat ze dan haar gaat halen), maar voor nu "ren" ik op mijn manier door plassen, en door het bos, daar waar mijn voetjes niet meer zo snel zijn, mijn oren en ogen minder worden, geniet ik dubbel van al die luchtjes die in mijn neus komen, en zeggen mijn baasjes dat ze genieten van me, en dat mag wel van mij .
Poot van Polle
Door tt-tjes
#3177971
Idd een gouden duo.

Dat hebben mijn jongens nooit gedaan, bij of tegen elkaar aan liggen slapen. Veel TT's doen dit wel, maar die van mij echt niet. En ik vind het zoooo schattig.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3178092
Speelde ik graag met sjaaltjes van het vrouwtje, daar trokken we aan, allebei aan een andere kant, tot hij krak zei, en 't vrouwtje was helemaal niet boos daarom ;D Vrouwtje maakte toen nooit veel foto's..... Maar dit was ik op de 1e dag dat ik bij mijn vrouwtje was:

oja, ik kauwde ook graag op mijn riem....... die lag bij de baas (daar heb ik een poosje gewoond, totdat ik 4 uur mijn plas en kak kon ophouden) op de dekenkist in de gang...... dan trok ik heel voorzichtig de riem daar vanaf en ging ik er op kauwen, maar dat mocht dan weer niet.......'t valt niet mee om puppie te zijn :-\

Afbeelding

En om mijn oren moesten ze altijd lachen, kan ik het helpen dat ik zulke joekels heb gekregen?? Ik heb er wel wat op verzonnen hoor, ik doe gewoon of ik er niet mee horen kan :biggrin2:


Enne spelen in het gras was ook erg leuk. De baas woonde bij een grote school met grote grasvelden erbij en dan ging ik rennen achter een bal aan of gewoon maar rennen en dan wilden ze me vangen als spelletje, maar dat konden ze lekker niet winnen :D

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Dian
#3178104
Ikke Laddy, kwam bij het vrouwtje wonen toen ik 4.5 mnd jong was. Toen ik heel ver in de auto mee geweest waren, gingen we in zo'n ding dat zo omhoog zoefde, een lift noemde ze dat, handig hoor, hoefde ik geen trappen te lopen. Bij het vrouwtje thuis was ook de baas (is de papa van mijn vrouwtje), die probeerde ik altijd over zijn kale biljartbal hoofd te likken, mocht niet van 't vrouwtje, als blikken konden doden.........

Afbeelding

Afbeelding


Ik wilde ook graag leren lezen, werd me niet helemaal in dank afgenomen denk ik:

Afbeelding


Samen met mijn broer spelen in de Nedereindse plas:

Afbeelding


En sneeuw maken is ook leuk......... alleen vond Nijntje het niet zo leuk...........

Afbeelding
Door smulpaap
#3178116
:biggrin2: Dian . Bij het lezen van jouw verhaal over een kale opa schiet mij nog iets te binnen .

Tessa was bijna 1 jaar oud , en ging altijd al graag mee naar opa en oma . Ze was daar dus al goed gewend , en wij moesten weg
Dus de juffrouw mocht een nachtje logeren bij opa en oma . En bij opa en oma mag alles , dus ook mee op bed
Mijn vader droeg in die tijd nog een toupet , die altijd op het nachtkastje stond als hij ging slapen
Pa de volgende ochtend wakker , en hij wilde opstaan en o.a zijn toupet weer opzetten . Toupet weg
Juffrouw Tessa lag nog heerlijk te slapen op bed , roept pa naar mijn moeder , heb jij mijn toupet gezien ?
Van pa zijn lawaai werd juffrouw Tessa ook wakker , en mijn moeder begon te lachen
De dame had dus de toupet gepakt en had er zalig op liggen te slapen :biggrin2:
Door smulpaap
#3186302
Hallo , Smurf hier weer even ::) De vrouw heeft nog meer plaatjes van mij opgezocht , toen was ikke nog een jonge meid :cool:

Afbeelding

Afbeelding

Effe kijken hoor , of ik dit bad leeg kan laten lopen ::)

Afbeelding

Bad leeg laten lopen mag niet en kan niet , nou dan hier maar mee spelen

Afbeelding

Toen was ik een bikkel van een mokkel :cool: Eten in de kou . Nu eet ik lekker binnen

Afbeelding

Afbeelding

Ik gek ? Helemaal niet

Afbeelding

Ik was ook hoofdsteun

Afbeelding

En ik was ook heel goed in bommetje
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door