Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door senadance
#317319
vandaag gewoon ieder Carnibest light

Boy vanmorgen 250 gram Mozes idem dito
Vanavond hetzelfde (saai he ;D)
als toetjes een klein schaaltje magere yogurt en ieder drie!!druiven VOILA!
ik voer gemakshalve 4 tot 5 dagen kvv
Carnibest light

de andere dagen sleutel ik zelf wat in elkaar

bv. kopvlees,vuile pens,
sardientjes
beetje groenteprut
kom dan ook op de zelfde hoeveelheid uit (ongeveer 650 gram per dag per hond)

Boy durf ik geen botten te geven, is hij nooit gewend geweest en het is al een ouwetje.
Laatst gewijzigd door senadance op ma 09 mei 2005, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Supermax
#317476
Hoi,
Heb wel niet zo heel veel verstand hiervan. Maar dacht me te herinneren dat druiven slecht waren voor de hond..... Misschien dat iemand anders daar meer van weet?
Door Lizzy
#317485
[quote="senadance"]
vandaag gewoon ieder Carnibest light

Boy vanmorgen 250 gram Mozes idem dito
Vanavond hetzelfde (saai he ;D)
als toetjes een klein schaaltje magere yogurt en ieder drie!!druiven VOILA!
ik voer gemakshalve 4 tot 5 dagen kvv
Carnibest light

de andere dagen sleutel ik zelf wat in elkaar

bv. kopvlees,vuile pens,
sardientjes
beetje groenteprut
kom dan ook op de zelfde hoeveelheid uit (ongeveer 650 gram per dag per hond)

Boy durf ik geen botten te geven, is hij nooit gewend geweest en het is al een ouwetje.



[/quote]

Durf je ook geen kippennekken te geven? Ik vind drie dagen per week maaltijden van vlees, vis, pens zonder bot of ander calciumsupplement een beetje veel. Ik zou zelf gemalen kippen, eenden, parelhoen, konijnbotten geven. Of kippennekken/eendennekken. Of tenminste (minst goede optie) gemalen eierschaalpoeder.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#317614
[quote="Supermax"]
Hoi,
Heb wel niet zo heel veel verstand hiervan. Maar dacht me te herinneren dat druiven slecht waren voor de hond..... Misschien dat iemand anders daar meer van weet?
[/quote]

Te veel druiven is idd niet goed voor een hond, maar 3 druiven zoals Sena geeft kan echt geen kwaad hoor ;).
Door senadance
#317677
[quote="Lizzy"]
Durf je ook geen kippennekken te geven? Ik vind drie dagen per week maaltijden van vlees, vis, pens zonder bot of ander calciumsupplement een beetje veel. Ik zou zelf gemalen kippen, eenden, parelhoen, konijnbotten geven. Of kippennekken/eendennekken. Of tenminste (minst goede optie) gemalen eierschaalpoeder.
[/quote]

Oke Lizzy, ga ik doen ;D :-*kippenekkken durf ik wel aan Boy te geven, bij Mozes is het natuurlijk no problem at all ;D :P
Laatst gewijzigd door senadance op di 10 mei 2005, 07:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Supermax
#317788
Hoi Nitus,
Zoals ik al schreef heb ik er niet veel verstand van, maar had ik het wel onthouden...
Door SHIVA
#318411
En strotten dat valt toch onder spiervlees en zit ook bot in of is dat te hard
mijn honden zijn er dol op
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door