Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3177757
Een echt drame in een hondenleven :sadwalk: Mijn hond kon vroeger zeer zielig zitten huilen tot ik het er van onder haalde, ze legde me dan ook met handen en voeten uit wat het probleem was :smitten: . Doet de jouwe dat ook?
#3177758
frodo quin schreef:Een echt drame in een hondenleven :sadwalk: Mijn hond kon vroeger zeer zielig zitten huilen tot ik het er van onder haalde, ze legde me dan ook met handen en voeten uit wat het probleem was :smitten: . Doet de jouwe dat ook?
Jip! Ze blaft tot ik de kamer in kom en dan blijft ze dus wijzen zoals op deze foto. Met soms een sprongetje omhoog waarbij ze dan d'r hoofd stoot....
Door frodo quin
#3177767
:D bij mij was het huilen, mij komen halen als ik niet kwam, de bal tonen, tonen dat ik de zetel moest wegduwen, de bal er vanonder moest halen, zeer enthousiast wezen als de bal er vanonder was en dan in al haar enthousiasme de onhandig doen met de bal en hem er onder laten rollen. En zo kwamen we weer bij gehuil. :) Wat mis ik die meid toch. Hopelijk komt er ooit weer een hond en dan graag eentje zoals zij. Mijn katten doen dat trouwens niet, ze lossen het zelf op of gaan wat anders doen.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3177776
:curtianpeek: en dan heb je ook nog een baasje die het belangrijker vind om een foto te maken ipv even arm te strekken :apple: en te zorgen dat je je bal eindelijk weer mee kan nemen, pffff :nono2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door