Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3177612
Afbeelding
Isabella wil jullie graag voorstellen aan haar "nieuwe zusje" Noémie! Hier samen op de foto met Isabella

Afbeelding
Noémie, geboren op 12 januari 2015

Afbeelding
met zijn allen op de foto: Noémie, Phoebe, Prudence en Isabella

Afbeelding
Isabella en Noémie, nu al onafscheidelijk
#3177621
Ja ze hebben veel van elkaar weg :)

Phoebe moest heel hard blaffen toen Noémie haar intrede deed. Prudence is nog moppersmurf, maar lang niet zo erg als bij Isabella.
frodo quin schreef:Zo"n schatje. Ze lijkt wel enorm op Isabella. Vinden de anderen haar ook al leuk?
#3177714
Dank je, haar naam was al Noemie, maar iedereen hier zegt het precies zoals het er staat, dus ik heb er zelf even een streepje boven gezet, maar of dat helpt? :-X
Kaela schreef:Oh wat een droppie!

Mijn nichtje heet Noemie (zonder streepjes, maar zelfde uitgesproken). Je komt die naam niet vaak tegen, leuk!

Heel veel plezier met haar gewenst!
#3177717
charmed schreef:Dank je, haar naam was al Noemie, maar iedereen hier zegt het precies zoals het er staat, dus ik heb er zelf even een streepje boven gezet, maar of dat helpt? :-X
Vooral voor mensen die erg aan Naomie gewend zijn, is het even wennen. Ik moest in het begin wel even oefenen hoor ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door