Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door enya13
#3177164
hallo allemaal, ik ben iris en nieuw hier, meestal zie je op forums zo'n voorstelhoekje, maar dat kan ik hier niet vinden.
ik heb nog 1 oud sheltieteefje [zelf gefokt] enya van 13,5 jaar oud en 1 htk ex-kater van 8 bagheera.
heb altijd meerdere werk/sport honden gehad voor ipo, behendigheid, gehoorzaamheid en schapendrijven.
ben nu weer op zoek naar een nieuwe werkhond, maar ik doe mijn oudje geen plezier met een drukke pup denk ik.
we hebben pas haar broertje van 14 1/2 in moeten laten slapen [cushing] en dat heeft er bij zusje enya erg ingehakt. ze waren erg close.
sta nu op 2 wachtlijsten dus we zien wel.
heb nu 30 jaar honden en altijd [gedeeltelijk] rauw gevoerd. de laatste 15 jaar volledig.
de kat barft ook mee.
Door Cathelijn
#3177233
Welkom! En wat een hoop ervaring heb jij zeg. Komt jouw manier van voeren overeen met wat de meesten hier doen of heb je een hele eigen methode ontwikkeld?
Door Ingeborg58
#3177249
Welkom Iris
Leuk dat jij ook een oude(re) sheltie hebt,ik heb een reu van bijna 11.
Dat verhaal van de andere sheltie erg missen ken ik,hier hetzelfde!
Onze Django is nog maar half (in alle opzichten) van wat hij voorheen was toen zijn maatje nog leefde.
Door enya13
#3177493
Ingeborg58 schreef:Welkom Iris
Leuk dat jij ook een oude(re) sheltie hebt,ik heb een reu van bijna 11.
Dat verhaal van de andere sheltie erg missen ken ik,hier hetzelfde!
Onze Django is nog maar half (in alle opzichten) van wat hij voorheen was toen zijn maatje nog leefde.
klopt helemaal. ze waren als aan elkaar geplakt.
volle broer en zus uit 2 nestjes. heb jij er weer 1 bijgenomen of is de jouwe ook nog alleen over?
ze heeft altijd in een grotere roedel geleefd.
ze vindt er niks aan alleen, maar ik weet niet waar ik haar nu een plezier mee doe.
een pup denk ik zeker niet. moeilijk!
Door enya13
#3177503
Cathelijn schreef:Welkom! En wat een hoop ervaring heb jij zeg. Komt jouw manier van voeren overeen met wat de meesten hier doen of heb je een hele eigen methode ontwikkeld?
mijn methode is door de tijd heen een beetje doe maar raak geworden. precieze percentages heb ik nooit aan gedaan. exotische diersoorten/groente/fruit enz. ook niet.
klein budget, [toen] veel dieren, dus erg basic.
veel vuile runderpens, kip, karkassen, konijn, en "'visafval"'.
daar kan ik goedkoop aankomen. als aanvulling diverse soorten carnibest als het wat eenzijdig dreigt te worden.
als ik weer meer honden heb, dan ga ik weer wat breder bestellen.
ze doen het er super op en worden gezond oud. wel gezonde werkrassen/kruisingen. dat scheelt wss ook. het oudje dat ik nu nog heb, heeft 8 jaar geleden voor het laatst de d.a. gezien.
Door Lizzy
#3177555
Welkom op Barfplaats! Wij hebben inderdaad geen voorstelhoek, daar zijn we vanaf gestapt. Maar zo gaat het ook :) . Wat leuk dat je al zo lang/veel ervaring hebt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door