Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#317700
Ja ja ja ja ...t,is weer zover. :o :o
Mozes heeft een hotspot :'( :'(
,eteen vanmorgen een beetje kaalgeknipt, gewassen met betadineschampoo en ingesmeert met calendula zalf.
SHIT >:( >:(
hoe komt dit nou toch steeds weer ??? ???
Door senadance
#317734
nou ja zeg vlooien, nou je het zegt!!!

Mozes heeft ze nooit!!!gek he ???maar soms heeft mijn man vlooienbeten en zegt dan :o :oVLOOIEN!!!!!!!!
maar zoals ik zei bij Mozes nooit ik denk dat het aan zijn vette vacht ligt of wat dan ook, Boy mischien,

ze krabben niet!!!
Door Lizzy
#317740
Ga anders eens met hem naar een holistisch dierenarts! Misschien moet je eens een goede reinigingskuur doen (ontgiften) en zijn weerstand flink opkrikken. Daarnaast zijn er misschien wel specifieke homeopathische middelen voor hem!
Door senadance
#317772
dat ga ik doen Lizzy, ik denk dat ik met hem eens naar Almere ga.
Ga ik binnenkort doen, zou wel eens goed zijn.
Door Truus
#317932
1 vlo en Timo bijt hier z'n hele achterwerk kaal. Het zou goed een vlo kunnen zijn ;)
Door Truus
#318049
senadance schreef: maar steeds op dezelfde plek ??? ???nameljk onder zijn rechteroor op zijn wang??
Dan is het geen vlooienallergie nee :-\. Heeft Mozes pas geleden gezwommen? En is het alleen in het voorjaar?
Door senadance
#318226
SHIVA schreef: Sena kan het niet iets te maken hebben met stress
gr shiva
Stress ??? ??? ???
Mozes 8 ??? ???

kan me niet voorstellen hoor.
hij is een zeer rustige hond, alleen natuurlijk op de tijden dat we uitgaan en we thuiskomen gaat hij uit zijn bol.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door