Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3176787
Dat kan je wel zien dat is haku :birthday:

Mijn kleine grote man is vandaag 2 geworden dus dat moet gevierd worden met een taart :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

Deze taart bestaat uit 5 lagen waar van 3 lagen gemaakt zijn van super snoepjes gehaktbal en 2 lagen bestaan uit kneedbare snoepjes.
Daar over heen zit pindakaas en de versiering is gemaakt van de kneedbare snoepjes en honden knakworstjes

Dan nu de reactie van de jarig :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

View My Video

Het lijkt te smaken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3177139
Anne in Duitsland schreef:Gefeliciteerd met de grote kleine man! Was wel een plakkerig taartje zo te zien - hij blijft compleet aan de muur hangen! :biggrin2:
Lol

Van harte gefeliciteerd (met) haku!
Gebruikersavatar
Door Dian
#3177157
Anne in Duitsland schreef:Gefeliciteerd met de grote kleine man! Was wel een plakkerig taartje zo te zien - hij blijft compleet aan de muur hangen! :biggrin2:
Je haalt me de woorden uit de mond ;D ;D ;D ;D ;D

Haku, gefeliciteerd met je verjaardag, dat je maar een grote jongen mag worden :birthday:


Afbeelding
Door jasmijn
#3177256
Hij vond het taartje heerlijk en heeft het helemaal op gegeten., moet er wel bij zeggen dat halven wegen het taartje hem aan viel en zomaar in zijn neus beet :o dus toen wou hij het pas weer opeten na dat ik het echt dood had gemaakt dus heb ik het maar in stukjes gesneden ::)

( het taartje bewoog een halve millimeter dus toen was hij er bang van :???: ::) :biggrin2: )

Hij heeft de rest van de avond in de lucht zitten likken om alle pindakaas van zijn gehemelte af te krijgen, dus hij heeft er veel plezier van gehad ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door