Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3176636
Gentle 7 jr, gaat volgens mij nu pas puberen!
Echt he... hij jat van alles!
Gisteren heeft ie t voor elkaar gekregen een half volle doos eieren leeg te vreten om vervolgens mn jas van de haak te hebben getrokken en mn s ochtends gevulde zak met beloningen compleet leeg te kanen!
Staat gerust met zn voorpoten op t aanrecht om te kijken of er nou wat te bikken valt!
Dit is echt een gevalletje van dat 'heeft ie nog nooit gedaan'!!
Door Parelridder
#3176654
Midlife lijkt een goede verklaring! :biggrin2:

Zonder dollen, kan het samen hangen met het verlies van jullie maatje? Ruimte voelen voor streken die hij eerder ongepast vond onder het toeziend oog van zijn kameraad? Of een baasje dat minder oplettend/streng is door alle verdriet?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3176658
Parelridder schreef:Midlife lijkt een goede verklaring! :biggrin2:

Zonder dollen, kan het samen hangen met het verlies van jullie maatje? Ruimte voelen voor streken die hij eerder ongepast vond onder het toeziend oog van zijn kameraad? Of een baasje dat minder oplettend/streng is door alle verdriet?

Zoiets denk ik ook.

Dat wordt dus weer opruimen alsof je een puber in huis hebt.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3176665
Parelridder schreef:Midlife lijkt een goede verklaring! :biggrin2:

Zonder dollen, kan het samen hangen met het verlies van jullie maatje? Ruimte voelen voor streken die hij eerder ongepast vond onder het toeziend oog van zijn kameraad? Of een baasje dat minder oplettend/streng is door alle verdriet?
mmmm ja dat kan ook natuurlijk...
maar echt hij staat met zn voorpoten op het aanrecht!
hij is wel wat veranderd id..... hij is veel aanhankelijker geworden en sinds kort speelt ie ook weer met vinnie...en die laatste snapt echt geen hol waar Gentle mee bezig is
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door