Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Admin
#3176485
Jullie kunnen weer berichten sturen en ontvangen. :thumbup:

Als je naar je Privéberichten gaat dan zal je eerst op de link Alle achtergehouden berichten vrijgeven moeten klikken. Daarna komen er weer nieuwe berichten binnen en kan je weer berichten sturen.
Je hoeft niks te doen.

Veel mensen zullen ook een aantal berichten in de Postvak Uit hebben staan. Het nieuwe systeem werkt zo dat wanneer je een bericht verzend die eerst in de Postvak Uit komt. Pas als het door de ontvanger is gelezen dan wordt het naar de Verzonden Items verplaats. Zolang een bericht nog in de Postvak Uit staat heb je nog de mogelijkheid om die te wijzigen of te verwijderen.
Je hoeft niks te doen.
Door Jump
#3176575
pike schreef:Die link zie ik ook nergens staan.
Toch gevonden, op het genoemde regeltje klikken, blijkt een "link" te zijn
Door Admin
#3176578
pike schreef:Die link zie ik ook nergens staan.
De tekst "Alle achtergehouden berichten vrijgeven" zelf is een link. Als je die tekst niet ziet dan gaat het voor jou niet op.
Door Ruisje
#3176579
Linkje gevonden, super!!

Maar toch heb ik nog die 11 oude berichten in 'Postvak uit' staan die er dus niet echt staan... Geen idee hoe ik dat weg kan krijgen.

Afbeelding
Door Admin
#3176600
Ruisje schreef:Linkje gevonden, super!!

Maar toch heb ik nog die 11 oude berichten in 'Postvak uit' staan die er dus niet echt staan... Geen idee hoe ik dat weg kan krijgen.
Als het goed is zijn ze nu weg.
Door Admin
#3176606
Lazy Garfield schreef:Ik heb er nog 80 in het postvak uit staan.
Dat zijn reguliere berichten dus die kan ik niet zomaar weggooien. Als je ze niet wil hebben dan kan je ze weggooien met Alles markeren, Verwijder gemarkeerde.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3176607
Admin schreef:Dat zijn reguliere berichten dus die kan ik niet zomaar weggooien. Als je ze niet wil hebben dan kan je ze weggooien met Alles markeren, Verwijder gemarkeerde.
Ah oke thx voor je antwoord zo vroeg in de morgen! ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door