Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Eef+Stippels
#315703
Ik wilde overgaan van ahv op carnibest, maar yindra gaat daarvan heel erg uit haar mond stinken. In welke merken zit nog meer groente? Ik wil namelijk een merk gaan voeren met groente.
#315822
[quote="sylvia"]
waarom geef je niet gewoon een ander merk en maak je zelf een groentenmix waar je dagenlijks een lepel erbij doet?
[/quote]

omdat ik juist kvv geef omdat het maken van een groentenmix te veel tijd kost. Ik werk namelijk 40 uur en kom er zelfs niet aan toe om voor onszelf fatsoenlijk groente te maken.
Door diana
#316244
gaan ze van de c.b?
uit hun bek stinken????
ze eten het hier al meer dan een jaar of langer
Toen lady een poos geleden uit dr bek rook bleek het achteraf een ontsteking te zijn ivm een afgebroken kies.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#316282
[quote="Evelyn"]
omdat ik juist kvv geef omdat het maken van een groentenmix te veel tijd kost. Ik werk namelijk 40 uur en kom er zelfs niet aan toe om voor onszelf fatsoenlijk groente te maken.
[/quote]
maar je hebt toch wel ergens 1 keer ergens tijd om voor bijvoorbeeld een hele maand te maken, en zoniet dan geef je toch geen groenten.
#316349
[quote="diana"]
gaan ze van de c.b?
uit hun bek stinken????
ze eten het hier al meer dan een jaar of langer
Toen lady een poos geleden uit dr bek rook bleek het achteraf een ontsteking te zijn ivm een afgebroken kies.

[/quote]

Alleen yindra gaat er van uit haar bek stinken :-\ Ik heb nog wel een keer carnibest besteld, ik ga het nog een keer een tijdje proberen, maar ze stinkt echt naar ontlasting uit haar mond, en als ze ahv krijgt dan stinkt ze niet.

We hebben haar hele mond, tanden, gehemelte en keel al bekeken, niets te zien.

Wandor doet het goed op de carnibest, dus ik zoek alleen voor yindra een ander merk (als ze straks op carnibest weer gaat stinken).

Ik dacht dat in ahv helemaal geen groente zat.
Ik denk dat het dan energique wordt.
Door Lizzy
#317697
[quote="Aura"]
In Duck zit toch ook groente??
[/quote]

Volgens mij is dit de huidige samenstelling van Duck Compleet:

Hier komt de samenstelling van Duck Compleet Uitmuntend zoals vermeld in hun folder:

Vocht: 59,75%
(Natuurlijk vleesvocht!)

Ruw eiwit:11,20 %
(runderspiervlees, runderhart, -lever, -milt, -nieren, boekmaag, lebmaag, pens, kip)

Ruw vet: 10,60 %
(rundervet, kippenvet, zonnebloemolie, tarwekiemolie, levertraan)

Ruwe celstof: 0,85%
(niet verteerbare resten van maïs, tarwe en zemelen voor het aanpassen van de passagesnelheid door de darmen)

Ruwe as: 2,40 %

Overige koolhydraten: 15,20 %
(tarwe, zemelen, maïs)
Door Femke
#321086
[quote="Evelyn"]
maar ze stinkt echt naar ontlasting uit haar mond, en als ze ahv krijgt dan stinkt ze niet.
[/quote]

Is dit niet een typische ontsteking-geur? Lijkt mij sterk dat dit door het voer komt....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door