Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3175799
Ja, ik ben begonnen met het maken van mijn Kerstdorp op mijn dressior. Op 1/5 ben ik er klaar mee. Dus nog een klein stukje. Ik ben gek op lichtjes, dus ik ben er al echt mee bezig. Ook de Kerstboom staat al in de kamer, maar daar ben ik nog niet klaar mee. Ook de overige dingen hebben geen haast, maar ik ben er al wel over aan het denken.
#3175806
Ik was vroeger ook zo'n fanatiekeling, maar tegenwoordig niet meer. We vertrekken toch de dag na kerst al.

Vroeger had ik allemaal kinderen voor het raam staan wijzen van ooh wat mooi, (heel het raam gedecoreerd, allemaal lampjes beertjes, kerstmannen, rendieren.
Door fransbulletje
#3175809
Vandaag buitenlampjes in de bomen gehangen en kerstboompje voor op het dressoir opgetuigd.
Dit jaar geen grote boom, te gevaarlijk met Oliver.
Ster met lampjes in de vensterbank.
Dickens Christmas geurwax op de brander, ben er klaar voor!
#3175820
Nee, nog niet...... Vroeger gingen we 6/12 al de boom doen enzo, maar sinds de oudste is geboren op 12 december (wordt nu 14), gaan de kerstspullen pas op 13 december naar beneden....... Eerst de slingers voor haar verjaardag en dan pas de rest.......
#3175825
Ik vind Kerst (voor mij) de leukste tijd van het jaar. Ik ben op zoek naar een Abies Koreana (Kerstboom pot gekweekt) uiteraard uit Korea. De boom komt nooit binnen en zal buiten een plekje krijgen. Maar niemand weet welke boom er bij hun in de winkel staat. Hier in Dinteloord bij Hubo: Geen idee wat de naam van de boom is, en niet potgekweekt. Gezaagd of in een pot gekwakt, nee die wil ik niet. Potgekweekt betaal je meer voor, maar dat heb ik wel over voor een goed gekweekte boom. Die boom zou ik nog jaaaaaren in mijn voortuin willen hebben. Er staat nu een Pinea Omorika en die groeit 50 à 60 cm per jaar. Veel te snel natuurlijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door