Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#3175510
Ach Marijke, zeer gewaardeerd! Hoe zou het met haar teckels zijn en natuurlijk haar familie.
Saskia
Door hannabelgje
#3175534
Ik moet nog zo vaak aan haar denken. Ik mis haar, haar teckels en de prachtige foto's hier.
Door Anne in Zweden
#3175593
Ik kom haar hier in Zweden iedere dag even tegen, omdat we hier de handdoeken gebruiken die zij heeft gemaakt. Ben ook benieuwd hoe het met de teckeltjes gaat, vooral met mazzelaar Yester. Zo verwaarloosd, en zo fantastisch weer op de rails gezet door Marijke.
Misschien leest dochter (Havannur of zo?) nog mee op bp. Als dat zo is: sterkte vandaag.
Door keetje
#3175599
Steeds komen dit soort dagen weer terug, met herinneringen. Herinneringen houden iemand "levend". Als je niet meer herinnert wordt ben je er echt niet meer.

Sterkte voor iedereen die haar vandaag mist. :'(

Ik mis haar reactie's en haar foto's.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3175617
Raar is dat hè? Het staat bij mij ook facebook, ik kan er niet toe komen om haar te "ontvrienden"......... Het maakt wel weer dingen los, zoals de laatste keer op visite, de begrafenis...... Ik mis haar nog steeds, dan zie ik ergens een hondenshow staan en dan denk ik wel eens als Marijke gaat met Tos, ga ik weer met haar mee....... en ja, dat kan niet...... Ik heb hier nog een zwart fleecevest waar zij een westie op geborduurd heeft, die gaat niet weg al wordt hij ook een kilometer te groot............ :(
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3175703
Anne in Duitsland schreef:Ik kom haar hier in Zweden iedere dag even tegen, omdat we hier de handdoeken gebruiken die zij heeft gemaakt. Ben ook benieuwd hoe het met de teckeltjes gaat, vooral met mazzelaar Yester. Zo verwaarloosd, en zo fantastisch weer op de rails gezet door Marijke.
Misschien leest dochter (Havannur of zo?) nog mee op bp. Als dat zo is: sterkte vandaag.

Hier hangt over de leuning van een stoel een rood gastendoekje met een Sheltie erop.
Door miik
#3175736
Ja, het viel mij ook gelijk op ..... Hier staan ook foto's die Marijke heeft gemaakt....
Tis vandaag ook de verjaardag van mn moeder :(
Ik sla dit soort dagen liever over ....
Door D&K
#3175918
Anne in Duitsland schreef:Ik kom haar hier in Zweden iedere dag even tegen, omdat we hier de handdoeken gebruiken die zij heeft gemaakt. .....Misschien leest dochter (Havannur of zo?) nog mee op bp. Als dat zo is: sterkte vandaag.
Ja, hier ook nog steeds hoor. Toch wel mooi dat iemand dan toch voortleeft in gedachten.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3175991
Ze wordt nog steeds gemist hier, net als haar prachtige foto's, en prachtige Teckels...
Door jasmijn
#3175998
Hier word ze ook nog steeds gemist, niet dat ik haar zo goed kenden of zo maar het heeft allemaal heel veel in druk gemaakt op me toen de tijd.

Al haar verhalen en foto's waar verschrikkelijk intersant en mooi, heb heel veel van haar geleerd en veel ontzag voor haar gehad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door