Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3175199
Ik heb van mijn hubbie gisteren een vervroegd kerstkado gekregen, een Magimix blender. Ik ben helemaal happy. Nu kan ik de groentenmix voor de jongens iets sneller maken, en ook voor ons ga ik hem uitproberen.
Door tt-tjes
#3175218
Angelique schreef:Hubbie is lief :biggrin2: Welkom in de magimixfamilie en heel veel plezier met je blender. 8)
Ja hè. Hij vond het zo zielig dat ik met zo'n klein machientje aan het klooien was.

Ik hoop dat het geen miskleun is. Ik heb een Le Blender, 1200 watt. Ga hem dit weekend uitproberen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3175221
tt-tjes schreef:
Ja hè. Hij vond het zo zielig dat ik met zo'n klein machientje aan het klooien was.

Ik hoop dat het geen miskleun is. Ik heb een Le Blender, 1200 watt. Ga hem dit weekend uitproberen.
Dat is ook zielig 8) Is geen miskleun hoor, magimix is per definitie een geweldig geval om in je keuken te hebben.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3175229
tt-tjes schreef: Ja hè. Hij vond het zo zielig dat ik met zo'n klein machientje aan het klooien was.

Ik hoop dat het geen miskleun is. Ik heb een Le Blender, 1200 watt. Ga hem dit weekend uitproberen.

Feli! Daar ga je vast veel plezier van hebben. :)

En dan natuurlijk de meest belangrijke vraag: wat voor kleur? ;D
Door tt-tjes
#3175265
Helaas alleen de keuze tussen wit en zwart, dus heb ik een zwarte gekozen. Wel een actie dat ik een kleine blender er grstis bij krijg. Moest me alleen ff aanmelden hiervoor. Dus die komt er ook aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door