Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3174143
Lida. S schreef: Hilje gaat mee. En ik heb al de mooiste appeltaarten uitgezocht en klaargelegd en een briefje in mijn auto op het stuur geplakt met "APPELTAART". Zodat ik ze niet kan vergeten
:biggrin2: :biggrin2:
Fijn dat Hilje mee gaat.

En ik hoop dat het voor jou een bevredigend gesprek gaat worden waardoor jij je weer rustig en zeker voelt als je de weg op gaat met vlees. :-*
Door Lizzy
#3174144
Lida. S schreef: Hilje gaat mee. En ik heb al de mooiste appeltaarten uitgezocht en klaargelegd en een briefje in mijn auto op het stuur geplakt met "APPELTAART". Zodat ik ze niet kan vergeten
Een schatje ben je, echt :-*!

En Hilje is ook een schatje :-*!

Echt, ik ben helemaal blij dat jullie in ieder geval samen gaan :-* ! Toi Toi Toi :-*
Door miik
#3174150
Daantje schreef: Ik wil je graag ondersteunen mocht je nog iemand erbij willen hebben.
Super, heel veel succes samen ! Ben benieuwd wat er uit gaat komen !
Door lianneke
#3174158
Lida. S schreef: Hilje gaat mee. En ik heb al de mooiste appeltaarten uitgezocht en klaargelegd en een briefje in mijn auto op het stuur geplakt met "APPELTAART". Zodat ik ze niet kan vergeten
Goed dat jullie met zn tweeen gaan!!
(Ik stuur 2 december wel een berichtje APPELTAART!!!)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3174162
Wat goed dat je uitgenodigd bent Lida! En Hilje top dat je meegaat!
Ik ben zo benieuwd wat eruit komt.
En heel goed dat je iemand meeneemt Lida, 4 oren horen altijd meer dan 2
Heel veel succes dames!
Door Lida. S
#3174169
lianneke schreef: Goed dat jullie met zn tweeen gaan!!
(Ik stuur 2 december wel een berichtje APPELTAART!!!)
Wil je er ook eentje? Ze zijn wel super ongezond hoor, (suiker, rum)
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3174191
Hahaha lekkerrrr appelrumtaart ,die nemen we achteraf dan  ;D
Hetty 1 schreef:
We hebben geen bed meer over maar we hebben wel slaapkamers genoeg en een self inflating slaapmat + dekens + kussen, dus iedereen die met Lida mee wil kan hier overnachten.  ;)

Vanuit hier binnen 10 minuten met de trein in hartje Utrecht.
Lief aangeboden Hetty  :-*,maar ik ga mijn best doen donderdagochtend waarschijnlijk met de trein op tijd in Utrecht te zijn.

Net als Lida rijd ik ook regelmatig met vlees voor de mede barfers .
Ik ben zelf ook inmiddels 3 keer aangehouden( maar zonder enige problemen)
Ook ik wil erg graag weten waar we aan toe zijn.Ik vind het niet meer dan logisch om Lida hierin te ondersteunen.
Door Lida. S
#3174192
petralita schreef: Oh jee rum :o  Toch niet vooraf hè  :P
Ik week  de rozijnen in de rum. Je proeft het niet, maar het smaakt minder als ik het niet doe.
Door Lida. S
#3174200
Daantje schreef: Hahaha lekkerrrr appelrumtaart ,die nemen we achteraf dan  ;D

Lief aangeboden Hetty  :-*,maar ik ga mijn best doen donderdagochtend waarschijnlijk met de trein op tijd in Utrecht te zijn.

Net als Lida rijd ik ook regelmatig met vlees voor de mede barfers .
Ik ben zelf ook inmiddels 3 keer aangehouden( maar zonder enige problemen)
Ook ik wil erg graag weten waar we aan toe zijn.Ik vind het niet meer dan logisch om Lida hierin te ondersteunen.
Ik wil je met plezier 2 december ophalen. Ik moet er niet aan denken om 'smorgens vroeg met de trein te gaan.  Volgens mij kom ik dan nooit in Utrecht aan. Ik zie er al tegenop om vanuit Houten naar Utrecht te gaan met de trein. Kan je nog gewoon kaartjes kopen?

Ik ben ook eerder aangehouden door de politie, maar er was nooit een probleem, tot 10 mei, toen ging het mis, heel erg mis. Dat wil ik nooit meer meemaken. As zondag heb ik ook een ritje. Ik heb dan maar ca 150 kg bij me. Meer durf ik niet. Het ritje kost me geld, maar ik probeer op deze manier van mijn angst af te komen. Ik wil niet iedere keer in de stress schieten als ik een politie-auto zie.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3174202
Lida. S schreef: Ik wil je met plezier 2 december ophalen. Ik moet er niet aan denken om 'smorgens vroeg met de trein te gaan.  Volgens mij kom ik dan nooit in Utrecht aan. Ik zie er al tegenop om vanuit Houten naar Utrecht te gaan met de trein. Kan je nog gewoon kaartjes kopen?

Ik ben ook eerder aangehouden door de politie, maar er was nooit een probleem, tot 10 mei, toen ging het mis, heel erg mis. Dat wil ik nooit meer meemaken. As zondag heb ik ook een ritje. Ik heb dan maar ca 150 kg bij me. Meer durf ik niet. Het ritje kost me geld, maar ik probeer op deze manier van mijn angst af te komen. Ik wil niet iedere keer in de stress schieten als ik een politie-auto zie.
Ik snap je heel goed ,zoiets wil je nooit meer meemaken en als alle vragen beantwoord zijn donderdag  kun je die ellende hopelijk definief  achter je laten .
Ik ga hier logistiek eens kijken wat het handigst is voor donderdag.Ik laat het je zeker op tijd  even weten !
Door K&D
#3174203
veel succes dames! Zet'm op.
Lida. S schreef: Ik week  de rozijnen in de rum. Je proeft het niet, maar het smaakt minder als ik het niet doe.
Oh, gelukkig scheelt het enorm in alcoholpercentage. Rumrozijnen... :P  :biggrin2:

Ik heb nog wel een rumtaartrecept voor je...met lange vingers, koffie, roomboter, slagroom en amandelen... beetje calorierijk maar... ::)



Potverdrie...nou krijg ik zin in rumtaart... >:(
Door Lida. S
#3174208
K&D schreef: veel succes dames! Zet'm op.

Oh, gelukkig scheelt het enorm in alcoholpercentage. Rumrozijnen... :P  :biggrin2:

Ik heb nog wel een rumtaartrecept voor je...met lange vingers, koffie, roomboter, slagroom en amandelen... beetje calorierijk maar... ::)
Ik weet geen lekkere taart die calorie-arm is. Stuur me het  recept maar. Zelfs zonder rum lijkt het me heerlijk



Potverdrie...nou krijg ik zin in rumtaart... >:(
Door Hetty_
#3174209
Lida. S schreef: Ik wil je met plezier 2 december ophalen. Ik moet er niet aan denken om 'smorgens vroeg met de trein te gaan.  Volgens mij kom ik dan nooit in Utrecht aan. Ik zie er al tegenop om vanuit Houten naar Utrecht te gaan met de trein. Kan je nog gewoon kaartjes kopen?
Als je hier bent bestellen we het kaartje online en printen het uit, piece of cake  :P 
Je mag 2 mensen meenemen, dus als er behalve Hilje verder niemand meegaat ga ik gezellig met je mee met de trein  ;)

Ik verheug me nu al op de appeltaart met rum, jammie...
Door Lida. S
#3174212
Jullie zijn geweldig. De politie en de NVWA zullen het nooit begrijpen, maar ze weten niet wat ze missen. Barf is goed voor de honden, maar barfplaats is goed voor de mens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door