Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3173843
Oh we hebben nog iets meer dan 24u om te stemmen.
Morgenavond 22u sluiten ze!!!!!!

Dus diegene die nog moeten stemmen:

Jullie hebben niet veel tijd meer!!!!!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3173845
Nynke schreef: Geen hoedjes en pannetjes  :'( :-\ :-X                                        :boxing: :boo:
Nah, die had ik wel aangeklikt, zie het nu ook. Een andere zie ik ook niet meer  :-\
Door BusKay
#3174324
LAATSTE STEMDAG!!! Tot 22.00 uur vanavond...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3174328
BusKay schreef: LAATSTE STEMDAG!!! Tot 22.00 uur vanavond...
Ik zou het niet weten, luister doorgaans naar een ander repertoire.
Wil niet zeggen dat ik niet een hele hoop liedjes uit de top2000 leuk vind, maar dat zijn er dan weer ruim meer dan 15  :biggrin2:
Door BusKay
#3174330
Kaio schreef: Ik zou het niet weten, luister doorgaans naar een ander repertoire.
Wil niet zeggen dat ik niet een hele hoop liedjes uit de top2000 leuk vind, maar dat zijn er dan weer ruim meer dan 15  :biggrin2:
WhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoe
Etc etc

Dat past ook niet in de Top2000  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3174332
zal eens de pc aanzetten en een poging wagen uit de nummers die er zijn dan .  ;)
Ik weet wel dat ik er uit de top 10 altijd wel een paar ook idd erg leuk vind.


edit : haha gaat goed, bij de A al op 5  :biggrin2: Hopelijk mag je een lange lijst maken en dan weer scrappen  ::)

oo wacht je mag 15 uit de lijst en 10 vrije keuzes,

ojee keuzes ....
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 27 nov 2015, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3174387
heb hem maar over de schutting gegooid
http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.htm ... &view=list
Er zijn nog wel 50 nummer uit de lijst die wel in die 15 uitgezochte nummers hadden kunnen staan  ::) Maar ja met sterrenbeeld weegschaal kan ik eeuwig aan de gang blijven dus gewoon maar send.
Heb nog wat vrije kuezes toegevoegd die niet bestemd zijn voor top2000 publiek  :biggrin2:
Door BusKay
#3174404
Kaio schreef: heb hem maar over de schutting gegooid
http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.htm ... &view=list
Er zijn nog wel 50 nummer uit de lijst die wel in die 15 uitgezochte nummers hadden kunnen staan  ::) Maar ja met sterrenbeeld weegschaal kan ik eeuwig aan de gang blijven dus gewoon maar send.
Heb nog wat vrije kuezes toegevoegd die niet bestemd zijn voor top2000 publiek  :biggrin2:
Een lijstje met BODY!! Iig geen snikplaten  :biggrin2: :biggrin2:
Heavy taste....
Zie het liever dan zo'n treurlijstje...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door