Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3173824
KVanmiddag kreeg ik een telefoontje van de heer Bosboom van de NVWA. Ik werd uitgenodigd om op 3 december deel te nemen aan een gesprek over het gebruik van rauw vlees als voedingsmiddel voor gezelschaps dieren. Dit naar aanleiding van de brief die ik ze geschreven had inzake de manier waarop ik door de politie werd behandeld toen ik in mei een lijntje had.
De uitnodiging die ik nav van het telefoongesprek per email kreeg toegezonden zet ik hier onder neer.
Nu wil ik hier graag naar toe, want ik wil weten wat mag en wat niet mag. Het probleem is alleen dat het in Utrecht is, en 's morgens om 9.30 begint. Ik moet toch wel rekenen op 3 uur reistijd.
Zou ik misschien bij iemand in Utrecht of in de buurt daarvan mogen overnachten (ik neem mijn eigen slaapzak mee en een bank is genoeg -ik slaap toch altijd al beroerd-) dan hoef ik niet 's morgens om 5 uur op te staan.

Zijn er misschien liefhebbers die ook deel willen nemen aan dit gesprek? Er mogen maximaal 2 personen meekomen.
Als je interesse hebt zal ik een antwoord formulier (om je aan te melden).

Als iemand misschien nog opmerkingen/vragen of ideeen heeft die ik tijdens dit gesprek naar voren kan brengen dan hoor ik dat ook graag
Laatst gewijzigd door Lida. S op do 03 dec 2015, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door cj
#3173836
Hoi Lyda, ik woon in Zaandam. Niet echt bij Utrecht wel een stuk dichterbij. Je bent welkom hoor, bed, bad en brood staat klaar!
Saskia
Door Lida. S
#3173865
[quote="cj"]
Hoi Lyda, ik woon in Zaandam. Niet echt bij Utrecht wel een stuk dichterbij. Je bent welkom hoor, bed, bad en brood staat klaar!
Saskia
[/quote]
Lief aangeboden.  (daarom ben ik ook zo gek op barfplaats, je kent me niet eens). Maar Zaandam -Utrecht 's morgens vroeg lijkt me ook niet ideaal. Ik kan ook altijd nog in DenHaag blijven slapen.
Door Lida. S
#3173868
[quote="*Lia*"]
Ik zou vragen aan Dian, zij woont in Nieuwegein.
[/quote]
Ik vraag het liever in het algemeen, Ik ken Dian niet (alleen van de berichten) en zij kent mij niet. Als het niet anders kan dan rijd ik wel vanuit Groningen of DenHaag. Voor een lijntje kom ik ook om 5 uur mijn bed uit, dus voor een overleg met de NVWA moet ik dan ook maar wat over hebben.
Door Anne in Zweden
#3173869
Aan mij heb je niets, qua overnachten :biggrin2:, maar wat fijn dat je nu eindelijk de kans krijgt je vragen te stellen aan de NVWA! Ik hoop dat ze eenduidige antwoorden kunnen geven en dat je daarna met een gerust hart weer je prachtige vlees door het hele land kunt distribueren! :-*
Gebruikersavatar
Door kira
#3173874
Je mag als je niets dichter bij kunt vinden gerust bij ons slapen. Reistijd is dan een uur. We hebben een bed dat volgens andere gebruikers best goed slaapt.
Door Lida. S
#3173892
[quote="cj"]
En succes he!
Saskia
[/quote]
Dank je. Ik ben zo blij dat ik nu eindelijk duidelijkheid kan krijgen. Het maakt me niet uit als er eisen worden gesteld, als ik maar weet welke eisen dat zijn. Nu zit ik al in de zenuwen als ik vlees voor mijn eigen honden ophaal. Ik durf echt mijn auto niet meer vol te stoppen. Maar wat is nu 100 of 200 kg? Mijn honden eten per dag zo'n 5 kg. Maar ook voor alle anderen die wel eens een lijntje doen, zal het prettig zijn om te weten aan welke regels zij zich moeten houden. En als ik ooit weer door de politie word aangehouden, dan kunnen zij mij niet meer zo intimideren.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3173900
Super dat je bent uitgenodigd om deel te nemen aan dit gesprek. Fijn dat ze aan je denken. Ik hoop dat je nog iemand vindt die ook een waardevolle bijdrage kan leveren of in ieder geval jou tot steun kan zijn. Dat lijkt me wel erg prettig in deze, dat jij er niet alleen voor staat.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3173901
Spannend, Lida!
Fijn dat je al een slaapplaats hebt, dat is een hele geruststelling en scheelt enorm in de reistijd.  :)

Ik hoop dat je duidelijkheid gaat krijgen; de duidelijkheid waar eigenlijk heel vers(ver)voerend Nl. behoefte aan heeft.
Wat goed dat jij je daarvoor in gaat zetten!

Van ons ook heel veel succes gewenst.  :-*


[quote="DJ en Doerak"]
Super dat je bent uitgenodigd om deel te nemen aan dit gesprek. Fijn dat ze aan je denken. Ik hoop dat je nog iemand vindt die ook een waardevolle bijdrage kan leveren of in ieder geval jou tot steun kan zijn. Dat lijkt me wel erg prettig in deze, dat jij er niet alleen voor staat.[/quote]

En hier sluit ik me graag bij aan.  :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3173987
Oeh interessant!

Zou wel mee willen, maar moet kijken of ik dat geregeld krijg met mijn werk.
Wordt voor mij ook een uitdaging, om 9.30 in Utrecht zijn  ::)

Ik laat het nog weten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door