Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3172790
..... en hopen dat hij overeind blijft.... In april kaartjes gekocht voor de bijna 91-jarige Charles Aznavour in de Heineke Music Hal vanavond....en nu is hij ziek.

We waren 10 minuutjes onderweg, lekker vroeg om daar nog ergens een hapje te eten en rekening houden met langdurige veiligheidscontroles..... 6 uur journaal op de radio. Het concert vanavond is afgelast. Wij de auto aan de kant en zoeken op de website van de HMH, van MOJO concerts... niks te vinden. Uiteindelijk een kwartier later op de facebook pagina van MOJO concerts het definitieve bericht. Hij heeft een acute maag- darminfectie.

De kaartjes blijven geldig (gelukkig maar, ze kostte 148,- per stuk) en er wordt een nieuwe datum geprikt. Nu moeten we weer afwachten en hopen dat hij ondertussen niet het loodje legt.

Beterschap Charles!
#3173035
Poeh ja op die leeftijd is het te hopen dat hij er weer goed bovenop komt. Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten tot je hem kunt gaan zien.

Ik heb kaartjes voor Ennio Morricone, 87 jaar inmiddels.... hoop dat hij gezond en in leven blijft tot ergens in februari  ::)
#3173095
inge58 schreef: Daarom ben ik dus fan van Nick en Simon!!! Die zijn pas begin dertig,jonkies die het normaal gezien nog wel ff volhouden  ;D ;D ;D
Paar jaar geleden ook aan afgelasting gehad van Paul de Leeuw wegens ziekte... kan iedereen overkomen. Alleen hoop ik dat Charles het overleefd een 91-jarige is toch kwetsbaar.

Nieuwe datum 21 januari, de verjaardag van meneer M@rina...
Gebruikersavatar
Door Hope
#3173103
M@rina schreef: Paar jaar geleden ook aan afgelasting gehad van Paul de Leeuw wegens ziekte... kan iedereen overkomen. Alleen hoop ik dat Charles het overleefd een 91-jarige is toch kwetsbaar.

Nieuwe datum 21 januari, de verjaardag van meneer M@rina...
Tja, of een probleem met de stem en ze zijn uitgezongen.

Wel vervelend dat het niet doorging! Hopelijk lukt het de 21e!
#3173121
Achgossie die arme Charles  :( :(
Hopelijk knapt hij weer goed op.

Balen voor jullie Marina!!
Wel weer leuk dat het op dan op de verjaardag van meneer Marina is,leuk verjaardaskadootje.
Even vragen of hij Happy birthday wil zingen ;) :biggrin2:
#3173125
Dat komt vast goed joh, die man is niet uit te roeien.
Gelukkig maar, want hij zingt fantastisch  :biggrin2:

Ooit in een vorig leven op de lagere school de Franse taal geleerd met zijn muziek, hij articuleert namelijk heel goed  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door