Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tamara
#3172587
Ik heb sinds gisteren last van een kattenverjager die hoge pieptonen geeft.
Ik heb met andere buren deze probleem al eens eerder gehad maar aan deze mensen kon ik het vriendelijk vragen. Het probleem met de buren die het nu hebben hangen is dat deze man mijn moeder heeft geduwd (hij begon met vechten, hij heeft ook al een andere jonge vrouw geslagen) en ik hem hierop heb aangevallen (en gewonnen  ::) )en ook meerdere klappen bij hem heb uitgedeeld. Hierbij kwam de politie en als resultaat is dat wij deze man niet mogen aanspreken in persoon en hij ons niet. Nu vraag ik mij af wat ik zou kunnen doen om dit weg te halen. Of dit via de politie, woningcorporatie of met iets anders moet. Het is nu gelukkig winter aan het worden maar in de lente hoef ik dat ding niet de hele tijd te horen zoals ik het had bij het apparaat van de andere buren.

Ik weet ook niet of ik mag communiceren per brief? Dus vriendelijk vragen of hij het weg wil halen omdat ik hier last van ondervindt en anders andere maatregelen ga nemen. Eventueel juridische. Ik wil het als eerst via de nette manier doen voordat ik eigen rechter ga spelen.  :whistling:  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3172617
Zijn er meerdere buren die er last van hebben ? Misschien kan een van hun wel een gesprek aan gaan . Anders de wijkagent het hele verhaal uitleggen met dat jij geen contact mag opnemen , zodat de wijkagent even langs kan gaan
Gebruikersavatar
Door koekje
#3172621
Door hem aan te vallen en klappen uit te delen heb je natuurlijk al voor eigen rechter gespeeld en zal hij niet snel geneigd zijn het ding weg te halen.

Ik zou het ook eens voorleggen aan de buurtagent.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3172627
koekje schreef: Door hem aan te vallen en klappen uit te delen heb je natuurlijk al voor eigen rechter gespeeld en zal hij niet snel geneigd zijn het ding weg te halen.

Ik zou het ook eens voorleggen aan de buurtagent.
+1.

Ik zou er goed over nadenken of je er wel wat van gaat zeggen. Want als ze merken dat jullie er last van hebben kan dat nog wel eens een leuk spelletje worden.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3172647
Ik ga mee met de twee reacties hierboven. Jullie relatie is al niet je-van-het en het is heel makkelijk om je te blijven stangen met iets waar jij last van hebt.
Door keetje
#3172711
Altijd moeilijk, dit soort gevallen

Wij hebben trouwens ook een kattenverjager in een gedeelte van de tuin staan, ik hoor hem niet, Luna loopt er gewoon langs, ik heb nog geen klachten gehad en ook geen katten meer in de tuin. De onze heeft licht en geluid en kan je onafhankelijk van elkaar instellen.
Gebruikersavatar
Door AnnemiekevD
#3172731
keetje schreef: Altijd moeilijk, dit soort gevallen

Wij hebben trouwens ook een kattenverjager in een gedeelte van de tuin staan, ik hoor hem niet, Luna loopt er gewoon langs, ik heb nog geen klachten gehad en ook geen katten meer in de tuin. De onze heeft licht en geluid en kan je onafhankelijk van elkaar instellen.
Vooral jonge mensen kunnen het horen  ;)
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/recht- ... toegestaan

(Ik heb de link nog niet afgekeken  :-[ ;))
Door keetje
#3172749
Ik ben dan misschien niet echt meer iemand in de categorie jong maar de huispubers wel. En daarvan heeft er 1 een supergevoelig gehoor en die hoort het ook niet. Ik heb net gekeken, ik zie er geen merk op staan. Ik heb het ding een jaar geleden via een webshop gekocht op aanraden van iemand die ik tegenkwam op de hei.
Door Tamara
#3172764
Lizzy schreef: Waarom heeft meneer een kattenverjager? Heeft hij zoveel last van andermans katten? Misschien die kattenmensen er op aanspreken?


Het rare is dat hij zelf ook een kat heeft gehad. Die liet ie wel blind en doof op straat lopen  :-\ (hoorde ik pas toen de kat was overleden)
We hebben met zijn andere buren gepraat waar hij ook ruzie mee heeft en deze vrouw had er ook last van en haar kinderen ook. Ook hun honden gedroegen zich raar vandaag. Wij hebben er gelukkig nog een weg tussen zitten. Hun hoorde het zelfs binnen.

Mijn moeder besloot met zijn vrouw te praten en die heeft hem gelukkig zachter gezet, probleem gelukkig opgelost  :biggrin2:

Nog bedankt allemaal.
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3172781
Ik ben ook geen kind meer maar ik hoor die rotdingen ook nog altijd.  2 straten verder hebben mensen er een aan de voorkant van het huis en gaat piepen als er iemand over de stoep langsloopt.  Ik loop dus niet meer door die straat , is echt een verschrikkelijk geluid
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door