Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Rico
#3172566
Was blijkbaar niet helemaal gelukt, kan het nergens meer terug vinden :) :biggrin2:

Hoi!

Ik ben dus Rico, ben bijna 5 jaar oud, kom uit het asiel, heb een 'verleden' zoals men dat noemt maar heb wel twee hele lieve baasjes gevonden!
Ik ben een Chihuahua.. al gedraag ik me als kat :D

Ik was gewend om met de pot mee te eten, en toen ik het het asiel kwam wilde ik helemaal niet eten. Een stukje worst en kattenvoer lukte wel een beetje.
Ik moest naar de dierenarts, ben gechipt, ontwormt, de helft van mijn gebit moest eruit en ik was graatmager.

Toen ik opgehaald werd door mijn nieuwe mensen heb ik eerst een tijdje Renske gegeten.
Dat lustte ik wel en kwam wat aan in gewicht.
Brokken dat moet ik niet hoor.
Van de Renske kon ik moeilijk poepen, en kreeg toen een poosje Lukullus. Dat at ik graag!
M'n personeel is verder gaan lezen over voeding, en vandaar dat ik nu dus vers rauw vlees krijg.
Ik weeg 2,2 kg schoon aan de haak!

De KVv bevalt heel goed, eigenlijk lust ik alle smaken van Barfmenu van Tinlo erg graag. Misschien gaan we wat meer Barf dagen ertussen gooien, wat dat kouwen, dát is me toch leuk!  Maar ik zit natuurlijk met een incompleet gebit.
runderhart en pens van de supermarkt vind ik zalig, dus ik denk dat het prima gaat om over te schakelen!

Verder ben ik erg onzeker, heel bang van andere honden, is de autorit een ramp voor me, en vertoon nog steeds heel veel tekenen van stress.
De eerste weken heb ik enkel geslapen. Nu slaap ik nog steeds veel maar ga wel graag mee naar buiten!
Op het strand vond ik best leuk, durfde een beetje de zee in, maar die andere honden he.. wat een ellende dat die er ook zijn!

Nou kortom, we hopen het een en ander op te steken. Zowel over voeding als misschien ook wel mijn gedrag. 't Is best een beetje jammer namelijk :(


Afbeelding

Een week later, al iets aangekomen!
Afbeelding

een week of twee later, weer gaan wegen.. ik kom aan!
Afbeelding

In de zomer, heerlijk in de tuin!
Afbeelding

Afbeelding

Mijn eerste boswandeling!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eerste keer in de duinen!
Afbeelding

Mijn riante mand.. heerlijke plek!
Afbeelding

Aan het oefenen met loslopen in een afgesloten kooi
Afbeelding

En mijn kennismaking met de zee.. zelf er ingegaan.. vond het niet zo geweldig geloof ik :D
Afbeelding

Maar een week later, ging ik al wat verder! Zeehond ga ik denk ik niet worden hoor ;)
Afbeelding


Nou dat was het wel zo'n beetje :D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3172580
Hoi Rico,
Wat fijn dat je baasjes barfplaats hebben gevonden! Welkom hier!
Mijn hondje vindt veel andere hondjes ook niet zo leuk. Ze hebben gewoon soms niet in de gaten hoe klein jullie zijn. Ook wil hij niet met andere hondjes spelen, snuffelen is veel leuker :)  Maar de zee vindt hij echt geweldig! Je mand is trouwens echt super!
Je baasjes gaan hier vast veel leren over lekker eten voor jou. En met vraagjes over je gezondheid of gedrag kunnen ze ook altijd hier terecht  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door