Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#3171732
Ik zat te denken om voor Chendo iemand te zoeken die thuis is in chinese kruiden. Misschien dat dit ook wel iets voor hem kan doen.
Ik heb gevonden Anneke Schellingerhout en Steffi v.d. Laarse. Anneke zit voor mij wel een heel stuk weg. Iemand ervaring met Steffi ivm hiermee?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3171752
Lizzy schreef: Tannetje Koning is ook erg thuis in Chinese kruiden. Geen idee of Tannetje bij jou in de buurt zit? Steffi ken ik niet.
En ze is goehoed!
Door ellenned
#3171960
Ik heb héél goede ervaringen met Leida Visée. Ik kom al 9 jaar bij haar en zij sleept Kyran zijn leven door zodat hij gelukkig is in zijn beperkte lijf. Ik merk ook echt dat Chinese kruiden, daar enorm bij ondersteunen.
Alleen neemt zij volgens mij geen nieuwe patiënten aan.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3172044
tt-tjes schreef: Heb jij ervaring met haar?
Yup  :) Als je iets wilt weten kun je altijd een pb sturen, mij (nou ja Kay haha) heeft ze goed van zijn kale liezen afgekregen met de kruiden toen hij 3 was, en verder vind ik haar erg lief en rustig voor dieren en baasjes  ;)
Door ellenned
#3172224
Monique77 schreef: Yup  :) Als je iets wilt weten kun je altijd een pb sturen, mij (nou ja Kay haha) heeft ze goed van zijn kale liezen afgekregen met de kruiden toen hij 3 was, en verder vind ik haar erg lief en rustig voor dieren en baasjes  ;)
Ben ik helemaal met je eens. Kyran is door zijn ervaringen enorm gestrest bij da's. Niet gewoon gespannen maar echt vreselijk. Leida neemt de tijd, heeft respect voor de hond. En omdat Kyran de behandeltafel heel eng vindt, kruipt ze bij hem op de grond en behandeld m daar. Echt een heel fijne en kundige vrouw!
Door tt-tjes
#3173042
Zo, we zijn bij Leida geweest. Wat een fijn mens. Chendo voelde zich volledig op zijn gemak.
Volgens haar moet het met chinese kruiden te behandelen zijn..Chendo heeft laser acupunctuur gehad. Ze vroeg ook meteen of ik hem iets van gluten gegeven had. En idd gisteravond heb ik hem een boterham gegeven omdat hij zo'n honger had. Dat kon ik volgens Leida beter niet meer doen want dat voelde ze bij Chendo.

We zijn gewapend met chinese kruiden voor 7 weken weer naar huis gegaan. Over 2 weken moet ik bloed laten prikken en Leida zei dat zijn leverwaarden dan behoorlijk naar beneden moeten zijn.
Verder zijn dieet doorgesproken en dat was helemaal goed, alleen ga ik zijn hoeveelheid havermout wat naar beneden bijstellen en vervangen door zoete aardappel.
We wachten het af, maar ik heb er een goed gevoel over.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op ma 23 nov 2015, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door