Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3172416
Kaela wees mij vandeweek via Fb op een actie van rtv drenthe om de muizenvangers in asiel Beilen onder de aandacht te brengen.  Na 3 dagen druk zijn met kattenhuis maken (lees: schuurtje leegruimen en comfy maken) zijn we vanmiddag wezen kijken in Beilen en gekozen voor een groepje van 1 heer (een hele grote heer) en 3 dames, waarvan we van 2 alleen 2 wat oortjes gezien hebben  :biggrin2: (gelukkig hadden we de foto nog  :biggrin2:)

Deze muizenvangers komen vanaf woensdag hier wonen. In het echie waren ze wel al wat relaxter dan op deze foto die gemaakt was toen ze net binnen waren.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3172426
Ik denk wel dat ze familie zijn. Maar dat weet niemand, enkel dat het een groepje was binnen een grote groep die ooit ergens in beslag genomen zijn uit een "gewoon huis" waar veel teveel katten woonde en waar niet voor ze gezorgd werd. Het enige wat bekend is, is dat het een kater met 3 poezen is en dat ze mens-asociaal zijn.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3172438
Leuke kleurtjes! Ik vind de tekeningen wel genoeg lijken om een vermoeden tot familie te doen  :)

Ik hoop dat ze snel een beetje ontdooien, op de foto zijn het wel hele bange poeperts  :'(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3172442
koekje schreef: Leuke kleurtjes! Ik vind de tekeningen wel genoeg lijken om een vermoeden tot familie te doen  :)

Ik hoop dat ze snel een beetje ontdooien, op de foto zijn het wel hele bange poeperts  :'(
Ze zijn al een heel end ontdooid hoor. We hebben op een meter afstand naar een hele relaxte dikke rooie kater zitten kijken. Ik vond ze op deze foto ook echt sneu, maar die is net na binnenkomst gemaakt. Zoals die rooie en 1 van die poezen vanmiddag waren denk ik wel dat ze ooit misschien wel aaibaar zullen zijn. Deze bleven dan wel in en op hun krabpaal liggen, terwijl de "gewone" katten meteen naar het raampje kwamen als ze je zagen.

Wel hele aardige mensen daar moet ik zeggen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3172444
Lizzy schreef: (en nou maar hopen dat ze een bietje kunnen jagen :biggrin2:. Heel hoopvol is dat die ene heel vies naar die brokkies kijkt :biggrin2:).
Ik ga geen brokkies geven hoor.  :-X Ze moeten 14 dagen binnen blijven, dus met kattenbak, en ik ga echt geen brokkendrollen scheppen. Er ligt vast wel iets in de vriezer wat ze lusten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door