Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Erna
#3172058
Na de gehoortest van vanmorgen wordt het tijd onze nieuwe jongedame voor te stellen:
Namara's Highway to Hell .....'Mildred'  We zijn de meest gelukkige eigenaren van de hele wereld denk ik. Mildred en haar 3 broertjes zijn allen tweezijdig horend.  :mbounce:

Afbeelding

Afbeelding
Door Lizzy
#3172098
Gefeliciteerd met je prachtige lieve moppie :smitten: ! Een droom die uit komt Erna!!!!!!!!!! Ik ben ZO blij voor je. Je wist het al, dat ze tweezijdig is maar toch fijn dat je de bevestiging hebt :-*. En natuurlijk dubbel gefeliciteerd, ook de werkende oortjes van je reutjes!
Door Erna
#3172170
Charlie's Angel schreef: Wat een schatje en wat een geweldige stamboomnaam. :biggrin2: :biggrin2:
Dank je wel! Het is natuurlijk een aparte stamboomnaam die niet iedereen geweldig vindt maar goed....ik vind het geweldig. We hadden nog niets verzonnen voor dit nest en het liep allemaal niet soepel die week dat ze geboren is. Het werd een keizersnede en tijdens de operatie (waar we niet bij mochten zijn) hield een vriendin me aan de praat via chat. (anders was ik tegen de muur gevlogen denk ik). Op een gegeven moment tikte ik naar haar: dit is een highway to hell.....en bedacht gelijk: Kip ik heb je!! dat wordt de stamboomnaam. :-)
Door Erna
#3172173
Lizzy schreef: Gefeliciteerd met je prachtige lieve moppie :smitten: ! Een droom die uit komt Erna!!!!!!!!!! Ik ben ZO blij voor je. Je wist het al, dat ze tweezijdig is maar toch fijn dat je de bevestiging hebt :-*. En natuurlijk dubbel gefeliciteerd, ook de werkende oortjes van je reutjes!
Hihih ben zo blij dat wat ik op 3 weken zag, 8 horende oortjes, toch weer bevestigd is. Nog ff en ik heb geen test meer nodig. Lol
Gebruikersavatar
Door Hope
#3172178
Erna schreef: Dank je wel! Het is natuurlijk een aparte stamboomnaam die niet iedereen geweldig vindt maar goed....ik vind het geweldig. We hadden nog niets verzonnen voor dit nest en het liep allemaal niet soepel die week dat ze geboren is. Het werd een keizersnede en tijdens de operatie (waar we niet bij mochten zijn) hield een vriendin me aan de praat via chat. (anders was ik tegen de muur gevlogen denk ik). Op een gegeven moment tikte ik naar haar: dit is een highway to hell.....en bedacht gelijk: Kip ik heb je!! dat wordt de stamboomnaam. :-)
Een naam met een betekenis vind ik altijd mooi. Het is jullie verhaal.

Prachtig meisje, veel geluk met haar. Ik vind de kleur echt heel mooi!
Wordt dat nog donkerder?
Door Erna
#3172182
Hope schreef: Een naam met een betekenis vind ik altijd mooi. Het is jullie verhaal.

Prachtig meisje, veel geluk met haar. Ik vind de kleur echt heel mooi!
Wordt dat nog donkerder?
Nee als het goed is niet. De kleur wordt wel wat uitgesprokener als het nesthaar helemaal verdwenen is. Er zitten nu nog wat witte haartjes door het bruin.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door