Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3171982
Django is sinds het overlijden van Music een enorme zeikerd geworden met eten.
Waar hij voorheen alles opvrat,haalt ie nu overal zn neus voor op.
En hij is al zo mager......
Alle kvv's geprobeerd,warm water erbij,zelfs gekookt..... Hij blieft het niet meer  :'(
Een paar hapjes,om z'n directe honger te stillen en that's it.
Kilo's ontdooide kvv hapjes weggegooid of door de wc gespoeld,ik ben er helemaal klaar mee.
Hij is uitvoerig onderzocht bij de DA,en hij is kern gezond.
Vorige week ten einde raad Renske gehaald, en happerdehap..... 300 gram per dag, lekker vrouwtje!!
Krijg ik nog meer??  :(
Dus helaas pindakaas,voorlopig is het Renske in de voerbak.
Wellicht over een poosje nog eens proberen te mengen met kvv,maar voor nu laat ik hem eerst maar eens met smaak zijn bakje leeg eten. En hopelijk een beetje aankomen in gewicht!
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3172015
Het is rot als je dit soort fratsen uit moet halen om  je hond te kunnen laten eten.
Maar als je van alles al geprobeerd hebt moet je iets, je hond moet wel  iets eten, zeker als het al een wat oudere hond is die mager begint te worden.
Is Herrmanns misschien iets voor je hond? Verschillende smaken, niet goedkoop dat wel, maar heb altijd het idee(wellicht totaal verkeerd hoor) dat het beter is dan renske.
Toen mijn kat jaren geleden slechter begon te eten heb ik hem herrmanns paard gegeven en dat ging er toen goed in.
Succes met je kieskeur en hopelijk is het tijdelijk.
Door inge58
#3172049
DJ en Doerak schreef: Verandering van spijs doet eten  ;). Mogelijk toch ook nog gemis van Music?
Ongetwijfeld! Ik heb nog nooit een hondje gezien of gehad wat zo'n rouw proces door maakte als onze Django. We doen er alles aan om hem te helpen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door