Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hydra
#3171492
Ik wil eens lui doen en boodschappen bestellen bij de AH. Maar, een aantal producten is niet op voorraad. weet iemand wanneer de voorraad wordt aangevuld/wanneer op de dag de grootste kans is dat producten voorradig zijn? Verder: krijg je producten die nog een beetje houdbaar zijn of hebben bananen hun beste tijd al gehad en is je vlees nog maar een dag houdbaar?
Alvast bedankt. :)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3171609
Meestal gaat dat wel goed, maar ik kies toch liever zelf mijn groenten, fruit en vlees uit.  :) Voor de grote, zware artikelen als kratten bier, flessen,ect vind ik een bezorgservice (zeker met een feestje) wel een uitkomst.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3171612
Ik heb weinig last met spullen die niet op voorraad zijn. Af en toe eens iets, maar niet veel.

Ik laat aan verse spullen weinig bezorgen. Groente en vlees voor 2 dagen en dan de soorten die niet al te kwetsbaar zijn. Ik laat bezorgen om me geen breuk te sjouwen aan de grote boodschappen, de verse dingen haal ik graag zelf.
Door bloemetje
#3171641
Vroeger veel gedaan. Ging altijd super. Bestel nu voor t werk bij de plus. Daar is t supermarkt afhankelijk of t goed gebeurt.. de afhaalservice van de appie is trouwens ook erg handig. Autootje voor boodschappen erin en wegwezen.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3171911
Borke schreef: Wij kopen vrijwel wekelijks alles online of bij Appie of bij de bio super.
Gaat bijna altijd goed  :biggrin2:
Je kan nu ook bij plus laten bezorgen he? vanaf 15 euro en de eerste keer gratis. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door