Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door AnoukFrodo
#3171589
Hoi allemaal, Frodo weigert makreel en zalmkop. Nu weet ik van die eerste dat wel meer honden dat niks vinden, maar wat schaf ik nu het beste aan qua vis? Is er een vis die wat toegankelijker is voor mijn lussiknie hond?
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3171592
Xavi heeft dat ook tijden gehad. Die voerde ik dan maar kalkoen/zalm kvv van Dogmeat. Hij eet het nu beter maar het gaat nog steeds niet van harte. Al eens een haring geprobeerd? Ik doe ze dan ik stukjes en voer het desnoods uit de hand. Gaat vaak beter
Gebruikersavatar
Door pluk
#3171621
Heb je een droger?
Vis, muv zalm, wordt hier alleen gegeten na 2 uur in de droger....

Sardientjes uit blik (op water of olijfolie!) zou je ook kunnen proberen.
Door smulpaap
#3171628
Drogen zou een idee zijn , misschien waardeert Frodo dat wel
Als je het toch ook rauw wilt proberen dan zou ik eerst voor de kleine visjes gaan , zoals sardines
Eventueel steeds een klein stukje en dat verstoppen/ vermengen door de rest van de maaltijd

Hier lang geprobeerd en er alle mogelijke trucs op losgelaten
Maar helaas .... de dames blieven geen vis , ook niet gedroogd
Ik geef dus maar visolie
Door TomsBorders
#3171923
het kan mss helpen de zalmkoppen door te snijden (spiegelsymmetrisch) dan zijn het minder grove en rare dingen en dan zijn ze meteen ook op het vlees. soms is het wat glad en raar en dat is wat anders dan lussiknie zeg maar.
Gebruikersavatar
Door AnoukFrodo
#3171947
Ik ben reeds vrolijk aan het splijten geweest uiteraard, ik mag het zelf opeten, samen met makreel, konijnenkop en long, wat is Frodo toch eigenlijk een vrijgevig beestje
Gebruikersavatar
Door AnoukFrodo
#3171949
Een droger heb ik nog niet, maak nu gewoon een forumlid blij met genoemde zaken. Heb ik tenminste genoeg plek ook voor levering van Floris 24 op de 28e. Het zal wel bij de opstartfase horen dat je erachter komt dat je hond niet 100% vuilnisbak is  :)
Door tt-tjes
#3171981
AnoukFrodo schreef: Het zal wel bij de opstartfase horen dat je erachter komt dat je hond niet 100% vuilnisbak is  :)
Hihi, dat hoeft niet hoor. Hier vrat Chendo meteen alles wat er in zijn bak gekiept werd, muv fazant en duif, dat vind hij echt niet lekker.
Door smulpaap
#3172014
Of ze vreten in het begin alles en komen na een aantal jaren op andere gedachten
Vis werd hier gelijk geweigerd
Wilde eend aten ze in het begin met smaak , nu is het vergif .
De oude tang nam het in haar waffel en schoot het daarna richting mijn voeten  :biggrin2:
Er was er hier geloof ik eentje die een tijdje duif at , maar na verloop van tijd werd dat ook gezien als goor
Gebruikersavatar
Door yara2013
#3172292
Yara wil vis ook echt niet. En ik vind het wel heel belangrijk om te geven aangezien ze gewrichtsproblemen heeft.
Iemand hier gaf me de tip om sardientjes uit blik (op water) te geven, dit vind ze heerlijk!
Terwijl ze 'verse' sardientjes niet wil weten.
Raar beest

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door